*နိဗၺာန္သို႔သြား ေျခလွမ္းမ်ား- ေဗာဇၥ်င္တရားေတာ္ (၂)- အရွင္ပုညာနႏၵ*


*နိဗၺာန္သို႔သြား ေျခလွမ္းမ်ား- ေဗာဇၥ်င္တရားေတာ္ (၂)- အရွင္ပုညာနႏၵ*
အရွင္ပုညာနႏၵ

ဒီေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါးကို အခုေျပာတဲ့ အတိုင္း အသိမွန္ အျမင္မွန္ ရလိုက္ရင္ ေဗာဇၥ်င္ (၇) ပါးထဲက အေရး ႀကီးတဲ့ အလုပ္ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါး ေယာဂီတို႔မွာ ျပည့္သြားၿပီ။ ျပည့္စံုမႈရဲ႕ အျမင္ဉာဏ္ စင္ၾကယ္မႈ အားေကာင္း မေကာင္းကို၊ မွန္ မမွန္ကို အခု သင္ေပးတဲ့အတိုင္း ငါကိုက္ညီၿပီဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်တဲ့ ေယာဂီမ်ား ဒီတိုင္းေတာ့ မရေသးဘူး။ က်န္ေသးတဲ့ ေဗာဇၥ်င္ (၃) ပါးနဲ႔ ညႇိရဦးမယ္။ ဒီ ေဗာဇၥ်င္ (၃) ပါး ကိုယ့္သႏၱာန္မွာ ျပလာရင္ မွန္ၿပီ။ မျပေသးရင္ လိုေနေသးတယ္။ ဘယ္ေနရာ လိုတယ္ဆိုတာ ေလးကို သူ႔သေဘာနဲ႔သူ ရွင္းေပးထားတဲ့ အတြက္ အျမင္ဉာဏ္ ေရာက္ဖို႔အတြက္ လိုေနရင္ အျမင္ဉာဏ္ရေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ လံု႔လ၀ီရိယ လိုေနေသးရင္ ၀ီရိယ စိုက္ပါ။ တည္ၿငိမ္မႈ လိုေနေသးရင္လည္းပဲ တည္ၿငိမ္မႈအတြက္ ႀကိဳးစားပါ။ လြတ္ေနေသးရင္ လည္းပဲ သတိေလးကို ျပန္ၿပီး အားေကာင္းလာေအာင္၊ တည္ၿငိမ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ အဲဒီလို ႀကိဳးစားလု႔ိမ်ား ျပည့္စံုသြား ရင္ စတင္ၿပီးေတာ့ ေယာဂီတို႔ရဲ႕ သႏၱာန္မွာ ျဖစ္လာႏိုင္တာက အ႐ႈခံႏွင့္ အ႐ႈဉာဏ္ကို ေကာင္းစြာ တည့္ၿပီးေတာ့ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းစြာ ၾကည့္ႏိုင္တဲ့ ေယာဂီတို႔ရဲ႕ သႏၱာန္ ကိေလသာေတြက စင္ၾကယ္လာတဲ့ အတြက္ အားရ ႏွစ္သက္ေနတဲ့ ပီတိ စျဖစ္ပါတယ္။

စေပၚလာတဲ့ ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါး ျပည့္စံုလိုက္တာနဲ႔ မိမိတို႔မွာ သိသာတဲ့ အားအနည္းဆံုး ခုဒၵကာပီတိ က ေပၚတယ္ေနာ္။ ၾကက္သီး ေမြးညင္းေလးေတြ ထတာ၊ အသားေလးေတြ ဇိုးကနဲ ဇက္ကနဲ လႈပ္လာတာ၊ ဒါေလးဟာ အလြန္ကိုပဲ ျမန္ဆန္ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အားအနည္းဆံုး ျဖစ္လို႔ သိတဲ့ပုဂၢိဳလ္ ရွိသလို မသိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္လည္း ရွိတာပဲ။ ဒီေတာ့ ပိုၿပီးေတာ့ အျမင္အားေကာင္းေအာင္ ဆက္ၿပီးေတာ့ (၄) ပါးကို ႀကိဳးစားလာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ဟာ စြမ္းအားလည္း ျမင့္လာေရာ သူ႔ထက္ပိုၿပီး ထင္ရွား အားေကာင္းတဲ့ ပီတိ ေနာက္တစ္မ်ိဳး ခဏိကာပီတိ ေပၚလာၿပီ။ အဲဒီက်ေတာ့ ၾကက္သီးေမြးညင္း ထတာလည္းပဲ အနည္းငယ္ ၾကံ့ၾကာလာတယ္။ အသားေလးေတြ ဇိုးကနဲ ဇက္ကနဲ လႈပ္တာလည္း ထင္ရွား သိသာလာတယ္။

ဒီလို သိသာထင္ရွား ၾကံ့ၾကာလာတဲ့ အပိုင္းမွာ ဆက္တိုက္ဆက္တိုက္ ေပၚလုိက္ ေပ်ာက္လိုက္ အစားထိုးလိုက္၊ ေပၚလုိက္ ေပ်ာက္လိုက္ အစားထိုးလိုက္နဲ႔ အစဥ္တန္းေနတဲ့ သိသာမႈဟာ တစိုက္မတ္မတ္နဲ႔ မပ်က္ဘဲနဲ႔ ေပၚေနတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဒါေလးကိုလည္း သေဘာ ရွင္းထားပါေစ။ ခိုင္တယ္ ျမဲတယ္နဲ႔ ေပၚေနတယ္ဆိုရင္ သႆတ ဒိ႒ိ က ျပန္တြယ္သြားရင္ ဉာဏ္ဘယ္ေပၚမလဲ။ ၾကက္သီးေမြးညင္း အားရႏွစ္သက္မႈ ထေနတဲ့ အပိုင္းေလးဟာ သိသာ အားေကာင္းလာလို႔ ဒါကို အနည္းငယ္ ၾကံ့ၾကာၿပီး ျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာလိုက္တာ။ ခုျဖစ္ ခုပ်က္ေနတဲ့ သေဘာေလးေတြဟာ အစားထိုးၿပီးေတာ့ ျပေနတာျဖစ္လို႔ အားေကာင္း ႏွစ္သက္မႈဟာ ထင္ရွားစြာ သိႏိုင္တယ္လို႔ ပံုေဖာ္တာပါ။ အဲဒီ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ပီတိသည္ ခဏိကာပီတိ။ ၾကက္သီးေမြးညင္း ထတာ၊ အသားေလးေတြ ဇိုးကနဲ ဇက္ကနဲ လႈပ္တာ၊ လက္ကေလးေတြ ဇက္ကနဲ ဇက္ကနဲ ေျမႇာက္လာတာ ဒါေလးေတြ ျဖစ္တတ္တာပဲ။ ဒီလို ျဖစ္လာတဲ့ အခါမ်ိဳးက်ရင္ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္တာလဲလို႔ အေတြးမေခ်ာ္နဲ႔ေတာ့။ ကိုယ္႐ႈေနတဲ့ (၄) ပါးျပည့္စံုရင္ ေရာက္ကိုေရာက္မွာ၊ ရကို ရမွာ။ အဲဒီ သေဘာေလးကိုလည္းပဲ အာ႐ံုေလးညြတ္ၿပီး အ႐ႈခံေပၚမွာ အသိဉာဏ္ကိန္းၿပီး ျဖစ္ပ်က္ျမင္ေအာင္သာ ျပန္႐ႈလိုက္ပါ။

ဒီပီတိရရင္ ဒီ (၄) မ်ိဳး ျပည့္စံုတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာသြားၿပီ။ အဲဒီကေနၿပီးေတာ့ ဆက္လက္အားထုတ္ လာလို႔ စြမ္းအား ျမင့္လာၿပီ၊ ႀကိဳးစားမႈ အရွိန္လည္း ေကာင္းလာၿပီ၊ အျမင္လည္း သန္လာၿပီ ဆိုရင္ (၄) မ်ိဳးရဲ႕စြမ္းအား ႀကီးလာသည့္ အတြက္ ဒီ့ထက္ ပိုအားေကာင္း သိသာတဲ့ ပီတိက ဩကၠႏၱိကာ ပီတိ။ မိမိခႏၶာကိုယ္ဟာ အဲဒီအခ်ိန္က်ေတာ့ ဒန္းစီးတဲ့အခါ၊ ခ်ားရဟတ္ စီးတ့ဲအခါ အေပၚေရာက္သြားၿပီး ေအာက္ကို ျပန္ၿပီး က်လာတဲ့အခါ ရင္ထဲမွာ လွပ္လွပ္ လွပ္လွပ္နဲ႔ ေအးကနဲ စိမ့္ကနဲ ျဖစ္တတ္တယ္ေနာ္။ အဲဒီလို ျဖစ္တဲ့အခါမွာ အေပၚ အျမင့္ႀကီးက ျပဳတ္က်လာတာမ်ိဳး လွပ္လွပ္ လွပ္လွပ္ ေအးစိမ့္ ေအးစိမ့္နဲ႔ ျဖစ္သြားတဲ့ သေဘာေလးကို ဘာေၾကာင့္လဲလို႔ အေတြး မေခ်ာ္လိုက္နဲ႔။ ကိုယ့္ရဲ႕သႏၱာန္ ေျပာခဲ့တဲ့ ေဗာဇၥ်င္တရား (၄) ပါး ေကာင္းစြာ ျပည့္စံုရင္ ဒီအက်ိဳးေပး အားေကာင္းထင္ရွားတဲ့ ပီတိ ေပၚကိုေပၚမွာပဲ။ အဲဒီ ေပၚလာတဲ့ ပီတိတရားလည္းပဲ ျဖစ္ ၿပီးေတာ့ ပ်က္သြားတာပဲ။

ဒါေလးကို ဉာဏ္ေလးက ယွဥ္ၾကည့္လိုက္ရင္ ျဖစ္ပ်က္က ဒုကၡသစၥာ၊ သိတဲ့ဉာဏ္က မဂၢသစၥာ ဆိုေတာ့ ျဖစ္ပ်က္နဲ႔မဂ္ ကိုက္ၿပီးေတာ့ အ႐ႈဉာဏ္ေအာက္မွာ အပ်က္သာ ဆံုးသြားရင္ တန္ဖိုးရွိတဲ့ အေျဖတစ္ခု ေပၚသြားၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ မေမ့မေလ်ာ့နဲ႔ ႀကိဳးစားရမယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ ႀကိဳးစားလာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ရဲ႕ သႏၱာန္မွာ ဒီထက္ စြမ္းအားႀကီးတဲ့၊ အားေကာင္းတဲ့ ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါးရဲ႕ စြမ္းအားေတြ ျမင့္လာတိုင္း ျမင့္လာတိုင္း ပိုၿပီးေတာ့ ႏွစ္သက္ အားရစရာ ေကာင္းတာက ဥေဗၺကာ ပီတိ လို႔ေခၚတဲ့ ႏွစ္သက္မႈ ေနာက္တစ္မ်ိဳးဟာ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးသည္ လိႈင္းစီးေနသလို သိမ့္ကနဲ၊ ၿငိမ့္ကနဲ ျဖစ္လာတယ္။ အေပၚကို တက္သြားလိုက္၊ ေအာက္ကို ျပန္သက္လိုက္၊ အေပၚကို တက္သြားလိုက္၊ ေအာက္ကို ျပန္သက္လိုက္နဲ႔လည္း ျဖစ္တတ္တယ္။ ေဟာဒီ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးသည္ ေပါ့ပါးၿပီး လန္းဆန္းၾကည္လင္လို႔ အေပၚကို ေျမာက္ႂကြေနသလိုလည္း ျဖစ္တတ္တယ္။ ဒါေတြသည္ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္တာလဲဆိုရင္ ပီတိရဲ႕သေဘာ ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါး စြမ္းအားႀကီးလာလို႔ ျဖစ္ပ်က္ေတြေပၚမွာ လ်င္ျမန္စြာ အားေကာင္းတဲ့ အျမင္ရလာလို႔၊ အဲဒီအျမင္ အဲဒီအသိရရင္ ပီတိတရားကလည္း အားေကာင္းစြာနဲ႔ ၾကံဳကိုၾကံဳရမယ္။ အဲဒီကေနၿပီး ထပ္ဆင့္ျမင့္လာတဲ့ ပီတိက ဖရဏာပီတိ။

ဒီအခ်ိန္မွာ ေယာဂီသည္ အခ်ိန္အေတာ္ ၾကာၾကာကိုလည္း ထိုင္ႏိုင္လာတယ္။ ထိုင္ႏိုင္တဲ့ အေလ်ာက္လည္းပဲ ခႏၶာကိုယ္မွာ ခ်မ္းခ်မ္းသာသာနဲ႔ ၾကံဳရတယ္။ ဆီေတြ အထပ္ထပ္ စိမ္ထားတဲ့ ဂြမ္းႀကီးလိုပဲ အိစက္ ညက္ေညာၿပီးေတာ့ ေနရတာကို အလြန္ခ်မ္းသာ ေနတယ္။ အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာကို ထိုင္ၿပီးေတာ့လည္းပဲ မိမိရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ညႇင္းဆဲႏွိပ္စက္မႈ ဒုကၡဆင္းရဲေတြဟာ ဆင္းရဲဒုကၡေပးေလာက္တဲ့ နာက်င္ႏိွပ္စက္မႈေတြ ကင္းေပ်ာက္ၿပီး ေနရထိုင္ရတာကိုက အင္မတန္ ခ်မ္းသာၿပီးေတာ့ ၿငိမ့္ေနတယ္။ အခ်ိန္ ၾကာၾကာကိုလည္းပဲ ဣရိယာပုတ္ကို ခိုင္ခံ့စြာနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ေနႏိုင္တယ္။ အဲဒီလို ေနႏိုင္တဲ့ အခိုက္ေလးသည္ တရားအေပၚမွာ ဒီအဆင့္ကိုေရာက္တဲ့ ေယာဂီတိုင္း တရားကို အင္မတန္ ႏွစ္သက္သြားၿပီ။ တရားအေပၚမွာ အင္မတန္လိုလားတဲ့ အားေတြ ေကာင္းသြားၿပီ။ တရားကို အင္မတန္ စြဲျမဲသြားၿပီ။

အဲဒီေလာက္ ပီတိတရားေလး ကိန္းရင္ေတာင္မွ ဒီလိုအေနအထားကို ရတယ္ဆုိေတာ့.. ေအာ္ ေဗာဇၥ်င္ တရားသည္ တယ္စြမ္းအား ႀကီးပါလား။ အဲဒီလို ျဖစ္ေနတဲ့ အခိုက္မွာ ကိုယ့္ရဲ႕ ႀကီးက်ယ္စြာ ႏွိပ္စက္ပါတယ္ ဆိုတဲ့ အနာေရာဂါေတြ မွန္သမွ် လာၿပီးေတာ့ ဒုကၡမေပးေတာ့ဘူး။ ဒီအခ်ိန္အခါမွာ ေအးၿငိမ္းၿပီးေတာ့ ေနရထိုင္ရတာကိုက အင္မတန္ ခ်မ္းသာသြားၿပီ။ အဲဒီလို ေနာက္မဆုတ္ဘဲ ႀကိဳးစားလာတဲ့ ေယာဂီမွာ ဒီ့ထက္ပိုၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္း၊ ဒီ့ထက္ပိုၿပီး အားေကာင္း၊ ဒီ့ထက္ပိုၿပီး ႏွစ္သက္မႈေတြနဲ႔ အလြန္ကိုပဲ ခ်မ္းေျမ့စရာေကာင္း တဲ့ ပႆဒၶိ သေမၺာဇၥ်င္ ဆုိတဲ့ အက်ိဳးတစ္မ်ိဳးကို ထပ္ဆင့္ ရပါလိမ့္မယ္။

အဲဒီလို ရလာတဲ့ေယာဂီမွာ ကိုယ့္ရဲ႕သႏၱာန္မွာ နဂိုတုန္းက ေလာဘမီး၊ ေဒါသမီး၊ ေမာဟမီး အစရွိတဲ့ မီးေတြဟာ အခ်ိန္တိုင္း ေလာင္ၿမိဳက္ေနလို႔ မၿငိမ္းခ်မ္းေလာက္ ေအာင္ကို ပူေလာင္ခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီ ပူေလာင္ေနတဲ့ ေဟာဒီခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ေလာင္ၿမိဳက္ေနတဲ့ မီးေတာက္ေတြ မွန္သမွ် အဲဒီအခ်ိန္ ၿငိမ္းသြားတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လည္း ခႏၶာကိုယ္မွာတဲ့ ပီတိရတုန္းက ခ်မ္းသာသလို ပႆဒၶိ ရတဲ့အခါမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ ဆင္းရဲျခင္းေတြ ကင္းေပ်ာက္ေနတယ္။ သူ႔ထက္ ပိုျမင့္သြားတာက စိတ္ရဲ႕ ဆင္းရဲမႈေတြလည္း မရွိေတာ့ဘူး။ ကိုယ္လည္း ခ်မ္းသာ၊ စိတ္လည္း ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္လည္းၿငိမ္း၊ စိတ္လည္း ၿငိမ္းတယ္။ ခ်မ္းသာမႈကို အဲဒီေယာဂီသည္ ေကာင္း စြာ ရသြားၿပီ။ အကာလိေကာ ဆိုတာ ဒါေျပာတာ။ ကိုယ္ႀကိဳးစားရင္ ႀကိဳးစားသေလာက္ ဒီအက်ိဳးဟာ ခ်က္ခ်င္းကို ရတယ္။ အဲဒီလိုရတဲ့ ေယာဂီသည္ ဒီတရားကို ဘယ္ေတာ့မွ လက္မလႊတ္ေတာ့ဘူး။ ေန႔ေန႔ညည တရားၿပီးတရား၊ တရားၿပီး တရားသာ ႀကိဳးစားေတာ့တယ္။ ဘယ္သူ႔ ဘယ္သူနဲ႔မွလည္း စကားေျပာဆိုျခင္း မရွိေတာ့ဘူး။ ဘယ္သူ႔ ဘယ္သူနဲ႔မွ လည္းပဲ အေပါင္းအသင္းဖြဲ႔ဖို႔ စိတ္မကူးေတာ့ဘူး။ သူ႔တရားေလးနဲ႔ သူပဲ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ေနေတာ့တယ္။ အဲဒီေလာက္ အဆင့္ေရာက္ရင္ ေတာင္မွ ဘယ္ေလာက္ ၿငိမ္းသလဲဆိုတာ အာ႐ုံ ျပဳလုိက္ပါ။ ဒီ့ထက္မ်ား ပိုၿပီးေတာ့ တရားအသိကို ေကာင္းစြာ ကိန္းမယ္ဆိုရင္ ေျပာစရာ အထူးမလိုေတာ့ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ပႆဒၶိ သေမၺာဇၥ်င္ ေလာက္ကို ကိန္းေနၿပီဆိုရင္ အဲဒီေယာဂီသည္ တရားအေပၚမွာ ဘယ္ေတာ့မွ လက္မလႊတ္ေတာ့ဘဲ အခ်ိန္တိုင္း အမူအယာတိုင္းမွာ တရားၿပီး တရားသာ ႏွလံုးသြင္းေတာ့တယ္လို႔ နားလည္ ထားပါ။

အဲဒီက တစ္ဆင့္တက္ၿပီး ဒီေဗာဇၥ်င္ တရားေတြကလည္း အ႐ႈခံေပၚတိုင္း ေပၚတိုင္းမွာ မရွိေတာ့တဲ့ သေဘာ၊ ပ်က္တဲ့ သေဘာကိုသာ တရစပ္ ျမင္လာရတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႔လို႔ အ႐ႈခံ တရားေတြ အေပၚမွာ ကိုယ္နဲ႔ ရင္းႏွီးယဥ္ပါးတဲ့ အျမင္မ်ိဳးေတြ ကင္းေပ်ာက္ၿပီး ကိုယ္နဲ႔ မဆိုင္တဲ့အၾကည့္ သူစိမ္းဆန္တဲ့ အျမင္ေပၚမွာ ႏွလံုးသြင္း တည့္သြားၿပီ။ ေပၚလိုက္ မရွိတာပဲ ျမင္လိုက္တယ္။ ၾကည့္လိုက္ျပန္တယ္၊ မရွိတာပဲ ျမင္လိုက္တယ္။ အဲဒီလို မရွိတာခ်ည္းပဲ ျမင္ေနရတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မို႔လို႔ အ႐ႈခံ ႐ုပ္နာမ္ေတြ အေပၚမွာ အျမင္ရွင္းၿပီးေတာ့ တစ္တန္းတည္းထားၿပီး ႐ႈလာႏိုင္တဲ့ ေယာဂီရဲ႕ သႏၱာန္မွာ ဥေပကၡာ သေမၺာဇၥ်င္ ကိန္းသြားၿပီ။

ေအာ္ ဒီေဗာဇၥ်င္ (၃) ပါးသည္ အလိုလို ရတာမွ မဟုတ္ဘဲ၊ ေရွ႕က ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါး ျပည့္စံုမွသာလွ်င္ ရတာပါလား၊ ဒီ (၄) မ်ိဳး မျပည့္စံုရင္ ဒီ (၃) မ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွ မရႏိုင္ပါလားလို႔ ဆိုတာကိုလည္း ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ပါ။ ကိုယ့္ရဲ႕ စြဲကပ္ေနတဲ့ အနာေရာဂါ အမ်ိဳးမ်ိဳးလည္းပဲ မေပ်ာက္ကင္းႏိုင္ပါ။ ေဗာဇၥ်င္ (၄) ပါး ျပည့္စံုလို႔ ပီတိ၊ ပႆဒိၶ သေမၺာဇၥ်င္ေတြန႔ဲ ကိန္းၿပီး ဥေပကၡာထား ႐ႈႏိုင္တဲ့ မည္သူမဆို စြဲကပ္ေနတဲ့ အနာေရာဂါလည္း ကင္းေပ်ာက္မယ္၊ ေလာင္ၿမိဳက္ေနတဲ့ မီးမွန္သမွ်လည္း ၿငိမ္းမယ္၊ ေသာကမွန္သမွ်၊ ပရိေဒ၀ မွန္သမွ်လည္းပဲ မလာေတာ့ဘူး။ အဲဒီ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈေတြက နိဗၺာန္ေတာင္မွ မရေသးဘူးေနာ္။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခ်မ္းသာသလဲ ဆိုတာ အာ႐ံုျပဳႏိုင္ရင္.. ေအာ္ နိဗၺာန္ဆိုတာ ဒါေတြအားလံုး ခ်ဳပ္ၿငိမ္းတဲ့ေနရာ ပိုၿပီး ခ်မ္းသာမွာပဲလို႔ နိဗၺာန္ ကိုလည္း မွန္းဆၿပီး အာ႐ံုျပဳႏိုင္ဖို႔အတြက္ ေဗာဇၥ်င္တရားနဲ႔ ရွင္းေပးလုိက္ပါၿပီ။

ကိုယ့္မွာ ျပည့္တယ္ မျပည့္ဘူးဆိုတာကို ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့ အပိုင္းအျခားက သက္ေသ ထူေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ မျပည့္ေသးရင္လည္း ျပည့္ေအာင္ျဖည့္၊ ျပည့္တယ္လို႔ ယူဆေနတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြကလည္း ငါဘာလိုတယ္ ဆိုတာေလးကို (၇) ပါးေသာ ေဗာဇၥ်င္နဲ႔ တစ္ခုခ်င္း ရွင္းေပးခဲ့တာ ျဖစ္လို႔ လိုတဲ့အရာေလးေတြ ျဖည့္စြက္ၿပီးေတာ့ ဘုရားရွင္ရဲ႕ အလိုေတာ္က် နိဗၺာန္ေရာက္သည့္ ပန္းတိုင္ကို ၀င္စံႏိုင္ဖို႔ ေဗာဇၥ်င္ (၇) ပါး ျပည့္စံုေအာင္ က်န္ရွိတဲ့ အခ်ိန္ေလးေတြမွာ ႏွလံုးသြင္း မမွားေစဘဲ စင္ၾကယ္တဲ့ အသိဉာဏ္ေလးေတြ အားေကာင္း ရင့္သန္ေအာင္ ဆက္လက္ႀကိဳးစား ႐ႈပြား အားထုတ္ေပးေနၾကပါ။


ေလးစားရိုေသစြာျဖင့္
ဖိုးသား

7/2/2010, FRI:, 1:11:58 AM

ကိုဖိုးသား၏ ေမးလ္အား ထပ္မံ၍ ေဖာ္ျပပါသည္။

ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
၂၀၁၀ ခု၊ ဇူလိုင္(၃)ရက္၊ ည(၈)နာရီ ကူးယူ၏။

Penulis : shwelannwelanwinkyi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

 

0 comments: