ျမန္မာ့မီးရထားမွ ပထမဆုံး တည္ေဆာက္ေသာ အမိုးဂုံးတံတားသစ္ႀကီး




ျမန္မာ့မီးရထားမွ ပထမဆုံး တည္ေဆာက္ေသာ အမိုးဂုံးတံတားသစ္ႀကီး

ဇြန္၂၆ ။ စာေရးသူ မေကြးၿမိဳ႔မွ အထက္မင္းလွၿမိဳ႕ သို႔သြားခဲ့၏။ မင္းလွမေရာက္မီ (၃)မိုင္ခြဲအလို ေခ်ာင္းေကာက္ တံတား(ကားလမ္း) ႏွင့္အၿပိဳင္တြင္ လွပတင့္တယ္စြာျဖင့္ၿပီးစီးေနေသာ မီးရထားလမ္းမွ အမိုးဂုံးတံတား အသစ္ႀကီးအား ျမင္ေတြ႕ခဲပါသည္။ ျမန္မာျပည္အတြင္း မီးရထားလမ္းမ်ားမွာ တစ္ခါမွ မျမင္ဘူးခဲ့ေသာ အမိုးဂုံးတံတားႀကီးျဖစ္၍ ေမးျမန္းၿပီး သတင္းဓာတ္ပုံရုိက္ခဲ့မိပါသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌါန ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ ျမန္မာျပည္အတြင္းမွာ ရထားလမ္းကြန္ယက္မ်ား ေပၚေပါက္လာေစရန္ ရထားလမ္းစီမံကိန္းမ်ား ျဖင့္ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္းသိရိွရ၏။ ယခု ရထားလမ္းမွာ ဧရာ၀တီျမစ္၏ အေနာက္ဘက္မွ ႀကံခင္း- ပခုကၠဴရထားလမ္း စီမံကိန္းဟု သိရပါသည္။ ယင္းအမိုးဂုံး တံတားသစ္ႀကီးမွာ အထက္မင္းလွ ႏွင့္ မင္းဘူးၿမိဳ႕ မီးရထားလမ္း စီမံကိန္းအတြင္း မွာတည္ေဆာက္ထား၏။ ရထားလမ္း စီမံကိန္း၏ အေခၚမွာ( ေညာင္ပင္သာ အမိုးဂုံးတံတားႀကီး)ဟု ဆိုၾက၏။ ၎တံတားႀကီးအား ျမန္မာ့မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားကိုယ္တိုင္ ပုံစံထုတ္၍ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရ၏။ ဤ တံတားပုံစံ၊နည္းပညာမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားေသာ (အမိုးဂုံးတံတားႀကီး) သည္ ျမန္မာျပည္အတြင္း ပထမဆုံး အႀကိမ္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ၏။ ႀကံခင္း- ပခုကၠဴ ရထားလမ္းစီမံကိန္းႀကီးသည္ (၂၀၁၁)ခု မတ္လတြင္ ၿပီးစီးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာ့မီရထား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွ သတ္မွတ္ရက္ထက္ေစာ၍ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္ေနၾကေၾကာင္း စုံစမ္းသိရိွခဲ့ပါသည္။

ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
၂၉-၆-၂၀၁၀

Penulis : shwelannwelanwinkyi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

 

0 comments: