မေကြးၿမိဳ႕မွ SHADE စာေပ၀ိုင္း(၁၇)



မေကြးၿမိဳ႕မွ SHADE စာေပ၀ိုင္း
၆-၃-၂၀၁၁၊ တနဂၤေႏြေန႔ ေန႔(၁၂) နာရီမွ ညေန(၃း၃၀)နာရီ အထိ အခ်စ္ရြာဆိုင္မွာ ၀ိုင္းဖြဲ႕ျဖစ္ၾကပါတယ္..။ ေႏြမိန္တေပါင္း ကာလကို ေရာက္လာေတာ့ ရာသီဥတုက ပူလာပါတယ္။မေကြးၿမိဳ႕ရဲ႕ေျမာက္ဘက္အထြက္ဆိုေတာ့ ခရီးကလည္းလွမ္း၊ ေနကလည္းပူလို႔ စက္ဘီးသမား ဆရာမ်ားမလာႏိုင္ၾကေတာ့ပါ။ ေနာက္တစ္ပတ္ေက်ာ္ SHADE စာေပ၀ိုင္း(၁၉)ႀကိမ္ကို၊(၂၀-၃-၂၀၁၁)၊တနဂၤေႏြေန႔၊ကစၿပီး SHADE ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးသာေဇာ္ရဲ႕အႀကံေပး၊ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ၊ Shade ဂ်ာနယ္တိုက္ မေကြးရုံးခြဲ မွာေျပာင္းေရႊ႕ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း ႀကိဳတင္ မဂၤလာေမာင္းခပ္လို႔ အသိေပးထားပါရေစ..။ ရိွတ္စာေပ၀ိုင္းကို မလာခ်င္လို႔အေၾကာင္းျပၿပီး ခရီးေ၀းေနသူမ်ား၊ ဆရာႀကီးလုပ္ၿပီး ၾသ၀ါဒမေပးရလို႔ မလာခ်င္သူမ်ား၊ အခ်စ္ရြာသို႔မလာရဲသူ ဆရာ၊ဆရာမမ်ားအတြက္ လက္တို႔ၿပီးေျပာၾကားထားပါရေစ ေနာ္..။ ရိွတ္စာေပ၀ိုင္းေတာ္သားမ်ား ကေတာ့ စာေပ၀ိုင္းသို႔ ေရာက္လာသူတိုင္းကို တန္းတူ၊ရည္တူ စာေပႏွင့္ပတ္သက္လို႔ ရိွတ္စာေပ၀ိုင္းရဲ႕စည္းကမ္းအတိုင္း အလွည့္က်၊ေဖာက္သည္ခ်ၿပီး၊ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ရိွၾကပါတယ္။ ဥပမာ= စားေကာင္း ေသာက္ေကာင္း ေလးမ်ားကို အရသာရိွရွိ စားေသာက္ရတဲ့အခါမွာ၊ အခ်စ္ဆုံးမိတ္ေဆြမ်ားကို အမွတ္တရ၊သတိရေနၾကသလို၊ ကိုယ္ဖတ္၊မွတ္လာရတဲ့ ရသ၊သုတနဲ႔ျပည့္စုံတဲ့ စာေကာင္း၊ေပေကာင္းေလးေတြကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ SHADE စာေပ၀ိုင္းမွာ လာေရာက္ မွ်ေ၀ခံစားေပးၾကတဲ့ သေဘာ ထားၿပီး ၾကြေရာက္ခ်ီးျမွင့္အားေပး ေတာ္မူၾကပါခင္ဗ်ား..။ ဧည့္၀တ္ျပဳမယ့္ အစားအေသာက္မ်ားကေတာ့ ယခင္က၊ထုံးစံအတိုင္းပါ။ ယခုေတာ့ စြဲမက္ လဘက္ရည္ဆိုင္ ကေန ရိွတ္ဂ်ာနယ္ မေကြးရုံးခြဲအထိ လာေရာက္ပို႔ေဆာင္ ဧည့္ခံေပးၾကပါမည္။ (SHADE ဂ်ာနယ္ စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ား မည္သူမဆို မိမိကိုယ္တိုင္၊ၾကြေရာက္ ေဆြးေႏြး ေျပာဆိုႏိုင္ၾကပါတယ္..။ SHADE စာေပ၀ိုင္းက ေလးစားစြာနဲ႔ ဖိတ္ေခၚလိုက္ပါတယ္.။)
ရိွတ္စာေပ၀ိုင္း ကို အင္အားေလ်ာ့သြားမွာစိုးလို႔ ေႀကာ္ျငာေနတာနဲ႔ စာရွည္သြားပါၿပီ..။ ဒီတစ္ပတ္ ရိွတ္စာေပ၀ိုင္းကို ၀ိရိယ ရိွရိွနဲ႔ ေနပူပူမွာ စက္ဘီးစီးၿပီး ပထမဆုံးေရာက္လာသူကေတာ့ ဆရာဘိုျမင့္ရိွန္(ေအာင္လံ)ပါ။ ေနာက္ေရာက္လာသူေတြ ကေတာ့ ဆရာေနျခည္(မေကြး)၊ ဆရာတင္လင္းေဇာ္၊ ပန္းခ်ီဆရာမ်ားျဖစ္ၾကတဲ့ ပန္းခ်ီဆရာမင္းသူ၊ ပန္းခ်ီဆရာ သူရိန္ၿမိဳင္၊ ပန္းခ်ီဆရာ ျမင့္ေဇာ္ဦး၊ ကြန္ပ်ဴတာေလာကသား အိုင္တီ ကိုႏိုင္၀င္း နဲ႔ စာေရးသူတို႔ျဖစ္ၾကပါတယ္။
ဆရာတင္လင္းေဇာ္ ကေတာ့ ဆန္ရင္းနာနာဖြတ္ရမွာပါ ဆိုၿပီး ရိွတ္ဂ်ာနယ္ေကာင္းေစဖို႔အတြက္ စတင္ေျပာဆိုလာပါတယ္။Shade ဂ်ာနယ္၊ အတြဲ(၅)၊အမွတ္(၁၅)က တကၠသိုလ္ေတဇာလင္း ေရးတဲ့ ပန္းရည္ဘဏ္တိုက္ ႏွင့္ ခ်စ္ဦးညိဳ အမည္ေဆာင္းပါးပါ။ ဒီေဆာင္းပါးက သမိုင္းတင္မယ့္ အခန္းဆက္ ေဆာင္းပါးေတြျဖစ္ေအာင္ တကၠသိုလ္ေတဇာလင္းက ရိွတ္မွာ အပတ္စဥ္ေရးေနပါတယ္။ ေနာင္မွာ လုံးခ်င္းထုတ္မယ္လို႔လည္း ၾကားသိရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရိွတ္ကေဖာ္ျပ လိုက္တာမွာ၊ ေဆာင္းပါးရဲ႕အစပိုင္း (စာေရးဆရာခ်စ္ဦးညိဳ ကလည္း မိုးေ၀မဂၢဇင္း အမွတ္-၂၀၃ တြင္)ဟု အမွန္ကိုေဖာ္ျပထားေသာ္လည္း ေနာက္ဆုံးနားေလးမွာေတာ့ သမိုင္းပ်က္သြားေစမယ့္ မဟာအမွားႀကီးေဖာ္ျပ ထားပါတယ္။(ဆရာခ်စ္ဦးညဳိသည္ `ပန္းရည္ဘဏ္တိုက္´ ကိုခံစားဖြင့္ဆိုရာ၌ မိုးေလ၀သ မဂၢဇင္းသာမက) ဟု ရယ္စရာ သမိုင္းဖ်က္ေစမယ့္(မိုးေ၀မဂၢဇင္းကို မိုးေလ၀သ မဂၢဇင္းဟု) အမွားႀကီးျဖစ္ေနပါတယ္။ ) ဒီကိစၥကို ဆရာေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္က SHADEစာေပ၀ိုင္းမွာ ထည့္ေရးေပးပါဆရာ။ ေနာက္တစ္ခုကလည္း ဆန္ရင္းကိုနာနာဖြတ္ရမွာပါဘဲ။ ရိွတ္ဂ်ာနယ္မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေကြးဆရာေတြေရးတဲ့ ေဆာင္းပါးေတြကလည္း ရွည္လ်ား ေထြျပားၿပီး စာမ်က္ႏွာေနရာေတြ အျပည့္ထက္ကိုေက်ာ္လို႔ ေနရာယူေနၾကပါတယ္။ စာဖတ္သူမ်ားကို ေပးခ်င္တာက နည္းနည္းေလး၊ ေရးခ်င္တာေတြကမ်ားေနၾကပါတယ္။ ဆိုလိုရင္းကိုမေရာက္ပဲ လည္ထြက္ေနပါတယ္။ တိုတို တုတ္တုတ္နဲ႔ အနစ္ပါတဲ့ေဆာင္းပါးေကာင္းေလးမ်ား ကိုသာ ေရးေစ၊ထည့္ေစလိုပါတယ္။ ဥပမာ= ဆရာခ်ဳိတကူး(ကေလး) ေရးတဲ့ (လိုတာကို လိုသေလာက္ လိုတဲ့အခ်ိန္ရေနရင္)ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါး။ ဆရာစိုး၀င္းျမင့္(မႏၱေလး) ေရးတဲ့ (ကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္ေတြ အသိတရားျဖင့္ သတိထားကာေနသင့္ၿပီ) ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါးေတြ လိုမ်ဳိးကိုသာ ေရးသင့္ၾကပါတယ္။
ပန္းခ်ီဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ ျမင့္ေဇာ္ဦးက ေတာ့ ဒီေန႔ေတာ့ ခြန္အားျဖည့္ပါ ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးကို ေပးၿပီး ဖတ္၊ မွတ္လာတာေတြကို ေျပာပါရေစ ဟု စတင္ေျပာဆိုလာပါတယ္…။
ကၽြန္ေတာ္နည္းနည္းေလး အခ်ိန္ယူေျပာပါရေစ.။ ကၽြန္ေတာ္ေပးထားတဲ့ ေခါင္းစဥ္ အေၾကာင္းအရာေလးက ကၽြန္္ေတာ့စကားဆုံးသြားရင္ အေျဖေပၚလာပါလိမ္မယ္..။ အေျဖေပၚေအာင္လည္း ႀကိဳးစားေျပာဆိုေပးပါမယ္..။ ကၽြန္္ေတာ္ေျပာမယ့္အထဲမွာ ကဗ်ာက ႏွစ္ပုဒ္ပါ။ အဖြင့္၊အပိတ္မွာထည့္ေပးထားပါတယ္။ ကၽြန္္ေတာ္ငယ္စဥ္ကာလက၊ အစ(၄)လုံး အလယ္(၃) အဆုံး(၅-၇-၂) ဆိုၿပီး ကဗ်ာလကၤာပိုဒ္ေလးေတြနဲ႔ ကဗ်ာကို စတင္သင္ၾကားေရးခဲ့ပါတယ္။ ပန္းခ်ီမွာလည္း မူရင္းအေရာင္းသုံးေရာင္ရိွတယ္။ အနီး၊အေ၀းကဘယ္လို စတဲ့ စည္းမ်ဥ္း၊စည္းကမ္းေတြနဲ႔ သင္ၾကားေရးဆြဲၿပီး စာေပ၊ပန္္းခ်ီအႏုပညာလုပ္ငန္းေတြ ထဲကို ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆယ္တန္း ေက်ာင္းသားဘ၀ကို ေရာက္လာေတာ့ ရတု၊ရကန္၊ေလးခ်ဳိး၊ေဒြးခ်ဳိး ေခတ္ကေနၿပီး ဂႏၶ၀င္ ေမာင္ခ်ိန္႔တို႔၊ မမတို႔၊ေအာင္ေ၀းတို႔၊ထင္ရႈးပင္ရိပ္ ဆရာသာႏိုးတို႔၊ စတဲ့ ဂႏၶ၀င္အခ်စ္ကဗ်ာ(၁၀၀)တို႔။ ေနာက္ေတာ့ ေမာင္စိန္၀င္း(ပုတီးကုန္း)၊ မင္းလူတို႔ စတဲ့ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိ၊ မသိခဲ့ေသးတဲ့ ဆရာေတြက ေမာ္ဒန္ဆိုတဲ့ကဗ်ာေတြ ကိုေရးသားလာျပန္ပါတယ္။ အဲဒီလိုဘဲ အဆိုေတာ္ခင္၀မ္းတို႔ကလည္း ကဗ်ာေတြကို သံစဥ္သြင္းၿပီး သီဆိုျပလာပါတယ္။ အဆိုေတာ္ စိုင္းထီးဆိုင္တို႔ကလည္း ကဗ်ာသံစဥ္ေလးေတြနဲ႔ လွလွပပ ႏိုးေဆာ္သီဆိုလာၾကျပန္ပါတယ္။ဂီတဆိုတာကလည္း လူမ်ဳိးမေရြး၊ ဘာသာမေရြး တစ္ကမၻာလုံး လူသားတိုင္းက လက္ခံလာၾကတဲ့ဂီတအႏုပညာပါဘဲ။ အဲဒီတုံးက စိုင္ထီးဆိုင္သီဆိုခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေလးကို အမွတ္တရဆိုျပပါရေစ…။ (ေန၀င္ညကို ကူးျဖတ္ရဲမွ၊ ေရာင္နီသာတဲ့၊ ေန႔သစ္ကိုေရာက္မယ္..။ ယုံၾကည္ျခင္းနဲ႔ ႀကိဳးစားထားမွ၊ တစ္ခ်ိန္္မွာ ေအာင္ျမင္လြတ္ေျမာက္ႏိုင္မယ္ေလ….။ သံသရာလမ္းဟာ မေခ်ာေမြ႕တတ္ေတာ့၊ ရင္ဆိုင္ရန္ခြန္အားျပည့္..၊ မိငယ္ေရ….။) ဒီသီခ်င္းေလးကေတာ့ ေန၀င္ညေတြကိုမျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ပဲနဲ႔ ေရာင္ျခည္လာတဲ့ေန႔သစ္ကို မေရာက္ႏိုင္ၾကသလို၊ အေဟာင္းေတြက အသစ္မျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ အသစ္ေတြကလည္း အေဟာင္းေတြကို မပစ္ပယ္ႏိုင္ၾကပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အေဟာင္းသမားေတြကလည္း အသစ္ေတြကို ႀကိဳဆိုၾကရမွာပါ..။ အဲဒီေတာ့ ကဗ်ာေရးရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပန္းခ်ီေရးရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ စည္းကမ္းေတြ၊ နည္းလမ္းေတြ၊ ကလနားေတြနဲ႔ ေရးေနမယ္၊ ဖြဲ႕ေနၾကမယ္ဆိုရင္ ေရးတဲ့ကဗ်ာဆရာ ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြဟာ ေပါ့ေရာ့သြားလိမ္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္မိပါတယ္။ ဘာျပဳလို႔လည္းဆိုရင္ေတာ့ (၂၀၁၁ ခု၊ မတ္လထုတ္ Youth မဂၢဇင္းက ကဗ်ာဆရာ ေရနံ႔သာေမာင္ေက်ာ္ညႊန္႔ ရဲ႕(လိပ္ျပာမသန္႔သူ) ဆိုတဲ့ ကဗ်ာေလးကို တင္ျပေပးပါရေစ..။ (ဗ်ဳိင္းတစ္အုပ္က၊ လႈိင္းပုတ္တာကိုလန္႔။ ခ်ဳိးတစ္အုပ္က ႀကိဳးလႈပ္တာလန္႔။ စာတစ္အုပ္က ဖ်ာရုပ္တာလန္႔။ ေၾသာ္..၊ လိပ္ျပာမသန္႔၊ လိပ္ျပာလန္႔၍၊ ေသြးလန္႔ေနရရွာပါတကား..။) ဟာ ေကာင္းလိုက္တာ ကဗ်ာဆရာေရးသြားတာေလးေတြ ေကာင္းလိုက္တာလို႔ ခံစားလိုက္မိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ဒီကဗ်ာမွာဆရာေမာင္ေက်ာ္ညႊန္႔ သူေရးခ်င္သလို ဆိုလိုရင္းကို ထိေအာင္ မေရးႏိုင္ခဲ့ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ကိုယ့္လိပ္ျပာကို မသန္႔လို႔လန္႔ေနတယ္ဆိုရင္ ဘာေတြကို လုပ္ခဲ့မိလို႔၊ ဘာေတြေၾကာင့္ မသန္႔ရတာလဲ စတဲ့ ဒီကဗ်ာေလး အေပၚမွာ ေလးေလးနက္နက္ စဥ္းစားမိခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွပဲ ေၾသာ္.. ကဗ်ာဆရာက ကာရံကိုငဲ႔ၿပီးေရးလိုက္ ရတာပါလား လို႔ ေကာက္ခ်က္ခ်လိုက္မိပါေတာ့တယ္။ ဒီကဗ်ာအေၾကာင္း ထဲထဲ၀င္၀င္စဥ္းစား ေတြးေတာၿပီး ခံစားေနတုံးမွာ ကၽြန္ေတာ့္သားေတြက DVD မွ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဖြင့္လိုက္ပါတယ္။ ဟစ္ေဟာ့သီခ်င္းပါ။ (လုပ္ခဲ့ၿပီးတဲ့ ပုံစံ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မလုပ္ပါ။ သူမ်ားေတြ တည္ထြင္တဲ့ေနာက္၊ ငါတို႔မလိုက္ပါ။ မင္းသိရမယ့္ အခ်က္…အခ်က္…။) ေဟး ဟား ဟား နဲ႔ ဒီေကာင္ေတြသီခ်င္းကို နားမေထာင္ခ်င္ေပမယ့္ အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ခံစားၾကည့္ေပးမိလိုက္ပါတယ္။ ေၾသာ္ ဟုတ္ပါ့လား သူမ်ားလုပ္တာေတြ ငါတို႔မလုပ္ဘူး။ သူမ်ားေတြတည္ထြင္တဲ့ေနာက္ ငါတို႔မလိုက္ဘူး။ ငါတို႔တည္ထြင္မယ္ ဆိုေတာ့ ဒါသူတို႔က ဟိုးတုံးက နာရီေတြ၊ စည္း၀ါးေတြနဲ႔သီခ်င္းေတြကို ေတာ္လွန္ေနတဲ့သီခ်င္းဘဲလို႔ ကၽြန္္ေတာ္သေဘာ ေပါက္သြားခဲ့ ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အေတြးတစ္ခ်က္ပြင့္သြားျပန္ပါတယ္။ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္က ဘယ္လိုကာရံ၊ ဘယ္လိုသံစဥ္ေတြနဲ႔ေရးရမလဲ။ ဘယ္လိုအေၾကာင္းအရာ၊အခ်က္အလက္ေတြကို အဓိကထားၿပီး ခံစားေရးမလဲ။ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ဆိုရင္လဲ အနီး၊အေ၀းေတြ ပါဆက္ေတြ၊ကြန္ပိုေဇးရွင္းေတြ၊ကာလာေတြကိုဖြဲ႔ခ်ိန္ၿပီးမွ ေရးမလား။ အျမင္၊ အေတြ႕အတိုင္းဘဲ ခံစားၿပီးေရးရမလား။ စတဲ့ စဥ္းစားမိတာေတြကို ပန္းခ်ီဆရာ အကိုႀကီးမင္းသူကို ရင္ဖြင့္ေမးမိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့မွ အကိုႀကီးမင္းသူကေျပာပါတယ္..။ မဟုတ္ဘူးကြ ျမင့္ေဇာ္ဦးရ၊ မင္းေတြးေတာေနတာေတြကို ရွင္းသြားရေအာင္ ဒီကဗ်ာေလးကို ဖတ္ၾကည့္စမ္းပါ။ ၂၀၀၇ ၊စက္တင္ဘာလထုတ္၊ ကလွ်ာမဂၢဇင္းထဲက ကဗ်ာဆရာ ေမာင္သင္းေ၀ ေရးတဲ့ (စားပြဲ) ဆိုတဲ့ကဗ်ာေလးပါကြာ..။ မင္း အသံထြက္ၿပီးဖတ္ၾကည့္လုိက္ပါလို႔ ေျပာပါတယ္။
*ကဗ်ာေရးမလို႔ပါကြယ္၊ ငါ့စားပြဲကို ရွင္းလိုက္ၾကပါ။ * လက္မ၊စင္တီမီတာနဲ႔၊ တိုင္းထြာစရာ ေပတံမ်ား၊ ေဘးဖယ္ထားလိုက္ၾကပါ။ *ကမူး´ဆတ္´၊ မာ့က္စ္´ ပေလတို၊ ဆိုဖီစာအုပ္ေတြမလိုပါဘူးကြယ္၊ ငါ့စားပြဲကို ရွင္းလုိက္ၾကစမ္းပါ။ *ကဗ်ဴပေဒသက်မ္း၊ က၀ိလကၡဏသံေပါက္နဲ႔၊ ေနာက္ဆုံးေပၚ ကဗ်ာအဘိဓာန္မ်ား၊ ျပင္သစ္´ဂ်ာမန္´ အဂၤလန္´ အေမရိကန္က၊ ခုန္ေပါက္ေက်ာ္လႊားလာတဲ့´လွ်ပ္ေပၚ ေလာ္လည္တဲ့၊ စကားလုံးအသစ္ အဆန္းမ်ား၊ အားလုံးကို ေဘးဖယ္ထားကြယ္။ *ငါ့စာပြဲခင္း ျဖဴလႊလႊမွာ၊ ထာ၀ရ သင္းၾကည္တဲ့ အနီေရာင္ႏွင္းဆီပြင့္မ်ား၊ ေ၀ေနေအာင္စိုက္ထားလိုက္ၾကပါ၊ ဒါဆို လုံေလာက္ပါၿပီကြယ္..။
ဒီကဗ်ာေလးကို ဖတ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားေတြးေတာေနတာေတြကို ေခါင္းထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ရွင္း သြားခဲ့ပါတယ္။ အႏုပညာသမားဆိုတာ ျဖဴစင္တဲ့ ႏွလုံးသားကို လက္ကိုင္ထားၿပီး၊ ျဖဴစင္တဲ့ေစတနာမ်ားနဲ႔ေရးၾကမယ္ဆိုရင္ ျဖဴစင္တဲ့ ရသစာေပေတြ၊ ပန္းခ်ီကားေတြေပၚထြန္းလာမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ခြန္အားျဖည့္ပါ လို႔ေျပာခဲ့တာပါ။ ဘယ္လို ခြန္အားျဖည့္ၾကမည္လဲဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာရိွေနတဲ့ အသိ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ သိေနတဲ့အသိ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ျမင္ေနတဲ့ အျမင္ေတြ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘ၀နဲ႔ရင္းၿပီး ရယူ ထားခဲ့တဲ့ အသိတရားေတြကို ရိုးရိုးသားသား ႀကိဳးႀကိဳးစားစားနဲ႔ ထၿပီး ေရးဖြဲ႕ၾကမယ္ဆိုရင္ အမ်ားအတြက္ အက်ဳိးျပဳေစမယ့္ ေကာင္းတဲ့ကဗ်ာတစ္ပုဒ္၊ ေကာင္းတဲ့စာတစ္ပုဒ္၊ ေကာင္းတဲ့ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ျဖစ္လာေအာင္ ေရးသားၾကၿပီး ခြန္အားျဖည့္ၾကပါ လို႔ Shade စာေပ၀ိုင္းကတဆင့္ ေျပာၾကားလိုက္ပါရေစခင္ဗ်ား..။
စိတ္ အဟာရျပည့္၀ေစဖို႔၊ ရိွတ္ဂ်ာနယ္ကို ဖတ္လို႔၊ ဘ၀အတြက္ သုတ၊ရသစုံတဲ့ ရိွတ္စာေပ၀ိုင္းသို႔ သြားၾကပါစို႔..။
ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္

SHADE ဂ်ာနယ္၊ အတြဲ(၅)၊ အမွတ္(၁၇)မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

Penulis : shwelannwelanwinkyi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel မေကြးၿမိဳ႕မွ SHADE စာေပ၀ိုင္း(၁၇) ini dipublish oleh shwelannwelanwinkyi pada hari Thursday, March 17, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan မေကြးၿမိဳ႕မွ SHADE စာေပ၀ိုင္း(၁၇)
 

0 comments: