*မေသခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ*
ေလာကမွာ ေသခ်င္တဲ့လူရယ္လို႔ တစ္ေယာက္မွ ရွိၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ‘ငါေသသြားရင္ ေကာင္းမွာပဲ’၊ ‘ငါျမန္ျမန္ ေသသြားရင္ ေအးမယ္’ စသည္အားျဖင့္ ေျပာတတ္ၾကေပမယ့္ ေျပာတဲ့သူကိုယ္တိုင္ တကယ္ေတာ့ မေသခ်င္ပါဘူး။ စကားအရသာ ေျပာေနတာပါ။ ဘယ္ေတာ့မွ မေသႏိုင္တဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး ရွိမယ္ဆိုရင္ အဲဒီအျဖစ္မ်ိဳးကို လူတိုင္း လိုခ်င္ၾကမွာပါ။
ေသမွာေၾကာက္တဲ့ လူသားမ်ားအတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ မေသႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းေလးတစ္ခု ေပးခ်င္ပါတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ‘မေသခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ’ ဆိုတဲ့ နည္းလမ္းပါပဲ။
‘မေသခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ’ ဆိုေတာ့…
‘လူတိုင္း အသက္ရွဴေနလို႔ မေသတာပဲ မဟုတ္လား၊ အသက္ရွဴေနမွေတာ့ ေသပါဦးမလား၊ အသက္ရွဴရင္ မေသဘူးဆိုတာ ဦးဇင္း ေျပာမွလား၊ မေသဖို႔အတြက္ တမင္လုပ္ၿပီး အသက္ရွဴဖို႔ လိုေသးလို႔လား၊ သူ႔အလိုလို အသက္ရွဴေနတာပဲ မဟုတ္လား’ လို႔ ေမးစရာ ရွိပါတယ္။
ဒီဘ၀၊ ဒီခႏၶာ မေသဖို႔အတြက္ အသက္ရွဴခိုင္းတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီဘ၀၊ ဒီခႏၶာကေတာ့ ခႏၶာရဲ႕ သဘာ၀အတိုင္း ေသရမွာပါပဲ။ ေနာင္ ဘယ္ေတာ့မွ မေသဖို႔၊ ေသတတ္တဲ့ သေဘာတရားေတြ ဘယ္ေတာ့မွ မရဖို႔၊ ေသျခင္းတရားကေန အၿပီးတိုင္ လြတ္ေျမာက္သြားဖို႔ အသက္ ရွဴခိုင္းတာပါ။
ဘယ္ေတာ့မွ မေသႏိုင္တဲ့ ေနရာဟာ နိဗၺာန္ပါ။ နိဗၺာန္ကို ခႏၶာအႂကြင္းမဲ့ မ်က္ေမွာက္ျပဳႏိုင္ၿပီ ဆိုရင္ ဘယ္ေတာ့မွ မေသေတာ့ ပါဘူး။ ေသတယ္ဆိုတာ ဘ၀ခႏၶာရွိလို႔ ေသရတာပါ။ နိဗၺာန္မွာ ဘ၀ခႏၶာ လံုး၀မရွိ၊ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းေနတဲ့ အတြက္ ေသစရာအေၾကာင္း လံုး၀ မရွိေတာ့ပါဘူး။
ေသျခင္းကင္းတဲ့ ခ်မ္းသာေလာက္ ခ်မ္းသာတာ ေလာကမွာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေသျခင္းကင္းတဲ့ နိဗၺာန္ ခ်မ္းသာကို ေလာကလြန္ ခ်မ္းသာလို႔ ေခၚရပါတယ္။ ခ်မ္းသာ အားလံုးတို႔ရဲ႕ အထြတ္အထိပ္ အတုမဲ့ခ်မ္းသာႀကီး ျဖစ္ပါတယ္။
ဘ၀ခႏၶာမရွိရင္ ခ်မ္းသာသုခလည္း ဘယ္ရွိပါ့မလဲလို႔ ဉာဏ္မမွီသူေတြ ထင္ျမင္ၾက ေပမယ့္ ခႏၶာရွိ ခ်မ္းသာထက္ ခႏၶာမဲ့ ခ်မ္းသာက အဆေပါင္းမ်ားစြာ မႏိႈင္းယွဥ္သာေအာင္ အဆင့္ျမင့္မား လြန္းလွပါတယ္။
ရုပ္နာမ္ခႏၶာဟာ ဆင္းရဲတံုး၊ ဆင္းရဲ အစုမွ်သာ ျဖစ္တယ္ ဆိုတာရယ္၊ ရုပ္နာမ္ခႏၶာ အားလံုးရဲ႕ လမ္းဆံုးပန္းတိုင္ဟာ ေသျခင္းတရား ျဖစ္တယ္ ဆိုတာရယ္ကို အေလးအနက္ သေဘာေပါက္ နားလည္လာရင္ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာရဲ႕ အေသလြတ္ ခ်မ္းသာကို တန္ဖိုးထားတတ္ လာမွာပါ။
နိဗၺာန္ဆုိတဲ့ အေသလြတ္ ခ်မ္းသာကို လိုခ်င္ရင္ အေျဖာင့္ေျပာေတာ့… မေသခ်င္ရင္… အသက္ ရွဴရပါမယ္။
‘အသက္ရွဴရမယ္’ လို႔ ဆိုလိုက္ေတာ့ အသက္ရွင္ေနတဲ့ လူတိုင္း အသက္ရွဴေနတာပဲ မဟုတ္လားလို႔ ေမးစရာ ရွိပါတယ္။
ပံုမွန္ရွဴေနတဲ့ အသက္ရွဴျခင္း၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ေၾကာင့္ၾကအားထုတ္မႈ မပါဘဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ သဘာ၀အတိုင္း ရွဴေနတဲ့ အသက္ရွဴျခင္းကို ဆိုလိုတာ မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္အာရံု စူးစိုက္ၿပီး သတိတရားပါပါ၊ အသိတရား သာသာနဲ႔ ရွဴတဲ့ အသက္ရွဴျခင္း၊ ကိုယ့္ရဲ႕ အားထုတ္မႈပါတဲ့ အသက္ရွဴျခင္းကို ဆုိလိုတာပါ။
‘အသက္ရွဴရမယ္’ ဆိုတာ ‘သတိပညာသြင္းၿပီး ရွဴရမယ္’ လို႔ ဆိုလိုပါတယ္။ တစ္နည္း ေျပာရရင္ေတာ့ ‘အမွတ္သတိနဲ႔ အသက္ရွဴရမယ္’ လို႔ ဆုိလိုပါတယ္။ အလြယ္ကူဆံုးနဲ႔ အရွင္းဆံုး ေျပာရရင္ေတာ့ ‘သတိထားၿပီး အသက္ရွဴရမယ္’ လို႔ ဆိုလိုပါတယ္။
သတိထားၿပီး ဘယ္လို အသက္ရွဴမလဲ။
အသက္ရွဴသြင္း၊ ရွဴထုတ္ လုပ္လိုက္လို႔ ႏွာသီး၀ သို႔မဟုတ္ အထက္ႏႈတ္ခမ္းဖ်ား ေလထိသြားတဲ့ ေနရာမွာ စိတ္ကို၊ သတိကို ကပ္ထားၿပီး ေလ၀င္ရင္ ‘၀င္တယ္’၊ ေလထြက္ရင္ ‘ထြက္တယ္’ လို႔ ႐ႈမွတ္ၿပီး အသက္ရွဴရပါမယ္။
ေလ၀င္သြားတဲ့အခါ ႏွာသီး၀ကို ထိၿပီး ၀င္သြားပါတယ္။ ထိတဲ့ ေနရာေလးမွာ စိတ္ကို၊ သတိကို ကပ္ထားၿပီး ‘၀င္တယ္’ လို႔ ႐ႈမွတ္ရပါမယ္။ အတြင္း၀င္သြားတဲ့ ေလေၾကာင္းေနာက္ စိတ္မလိုက္ရပါဘူး။ လိုက္ရင္ အတြင္းပ်ံ႕လြင့္မႈ ျဖစ္ပါတယ္။
ေလထြက္သြားတဲ့အခါ ႏွာသီး၀ကို ထိၿပီး ထြက္သြားပါတယ္။ ထိတဲ့ ေနရာေလးမွာ စိတ္ကို၊ သတိကို ကပ္ထားၿပီး ‘ထြက္တယ္’ လို႔ ႐ႈမွတ္ရပါတယ္။ အျပင္ထြက္သြားတဲ့ ေလေၾကာင္းေနာက္ စိတ္မလိုက္ရပါဘူး။ လိုက္ရင္ အျပင္ပ်ံ႕လြင့္မႈ ျဖစ္ပါတယ္။
ေလ၀င္တဲ့ အခါမွာေရာ၊ ေလထြက္တဲ့ အခါမွာေရာ ႏွာသီး၀ ေလထိတဲ့ေနရာ တစ္ေနရာတည္း မွာပဲ စိတ္ကို ကပ္ထားရပါမယ္။ ေလသြားရာ လမ္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ စိတ္မလိုက္ရပါဘူး။
အတြင္းဆိုရင္ ၀မ္းဗိုက္အထိ၊ အျပင္ဆိုရင္ ေလဟာနယ္အထိ အဲလို ေနရာေတြ လိုက္ေရႊ႕ၿပီး မ႐ႈမွတ္ရ ပါဘူး။ ႏွာသီး၀ အပ္ဖ်ားတစ္ေထာက္စာ ေလထိတဲ့ ေနရာေလး တစ္ခုတည္းမွာပဲ စိတ္ကို ကပ္ထားၿပီး ႐ႈမွတ္ရပါမယ္။ ဒါဟာ နည္းလမ္းမွန္မွန္ ႐ႈမွတ္နည္းပါပဲ။
‘၀င္ေလ ၀င္တုိင္းသိ၊ ထိတုိင္းသိ၊ ထြက္ေလ ထြက္တိုင္းသိ၊ ထိတိုင္းသိ’ ဒါဟာ ႐ႈမွတ္နည္း အက်ဥ္းခ်ဳပ္ပါပဲ။
သတိထားၿပီး အသက္ရွဴတာကိုပဲ အာနာပါန သတိပ႒ာန္တရား ပြားမ်ားတယ္၊ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္း အားထုတ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ အာနဆိုတာ ၀င္ေလ၊ အပါနဆုိတာ ထြက္ေလ၊ ၀င္ေလ ထြက္ေလကို သတိထားၿပီး အသက္ရွဴတဲ့ ကမၼ႒ာန္းကို အာနာပါန ကမၼ႒ာန္း၊ ဒီလို ေခၚပါတယ္။
၀င္ေလထြက္ေလဟာ ထိုင္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာသာ ရွိတာ မဟုတ္ပါဘူး၊ သြားေန၊ ရပ္ေန၊ ေလ်ာင္းေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာလည္း ရွိပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ထိုင္ရင္းနဲ႔လည္း ႐ႈမွတ္လို႔ ရသလို၊ သြားရင္း၊ ရပ္ရင္း၊ ေလ်ာင္းရင္းနဲ႔လည္း ႐ႈမွတ္လို႔ ရပါတယ္။
သီးသန္႔ အခ်ိန္ယူၿပီး ထိုင္မွတ္၊ သြားမွတ္၊ ေလ်ာင္းမွတ္၊ ရပ္မွတ္ရင္ေတာ့ ၀င္-၀င္တယ္၊ ထြက္-ထြက္တယ္လို႔ မွတ္ရပါမယ္။ သြားရင္းလာရင္း၊ လုပ္ရင္းကိုင္ရင္း၊ ေျပာရင္းဆိုရင္း၊ စားရင္းေသာက္ရင္း ႐ႈမွတ္ရင္ေတာ့ ၀င္တယ္၊ ထြက္တယ္ ဆိုတာေတြ ထည့္မွတ္မေနေတာ့ဘဲ ၀င္ထိ၊ ထြက္ထိ သေဘာေလးကို သိေနရင္ လံုေလာက္ပါတယ္။
အျမဲရွိေနတဲ့ ၀င္ေလ၊ ထြက္ေလကို အျမဲသိေနေအာင္ ႀကိဳးစားၾကဖို႔ တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။ အေလ့အက်င့္လည္း လုပ္ထားမယ္၊ သတိလည္း ထားမယ္ဆုိရင္ ေနာက္ေတာ့ အခက္အခဲ မရွိပါဘူး၊ အလြယ္တကူနဲ႔ ျဖစ္သြားမွာပါ။
အသက္ရွင္ေနတဲ့ လူတိုင္း အသက္ရွဴေနတာမို႔ အသက္ရွဴတိုင္း သတိ၊ ပညာသြင္းၿပီး ႐ႈမယ္ဆိုရင္ အသက္ရွင္စဥ္မွာလည္း စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ၿငိမ္းေအးမႈ အထူး အဆင့္ျမင့္စြာ ရရွိႏိုင္သလို တရားထူး တရားျမတ္ ရသြားရင္လည္း ေသျခင္းတရားမွ အၿပီးတိုင္ လြတ္ေျမာက္သြားႏိုင္ ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ တိုက္တြန္းခ်င္တာက…
မေသခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ။ စိတ္ခ်မ္းသာခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ။ ကိုယ့္ဘ၀ကိုယ္ ေက်နပ္မႈ ရခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ။ ေလာကခ်မ္းသာကို အျပည့္၀ဆံုး ခံစားခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ။ နိဗၺာန္ဆိုတဲ့ အႏိႈင္းမဲ့ ခ်မ္းသာကို ဒီဘ၀မွာတင္ အျမန္ဆံုး မ်က္ေမွာက္ျပဳခ်င္ရင္ အသက္ရွဴပါ။
အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို မသိ နားမလည္သူေတြက သမထ ကမၼ႒ာန္းလို႔ ထင္မွတ္ စြပ္စြဲၾကပါတယ္။ သူတို႔ ထင္မွတ္ စြပ္စြဲသလို မဟုတ္ပါဘူး။ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းဟာ သမထ၊ ၀ိပႆနာ စြယ္စံုရတဲ့ ကမၼ႒ာန္းႀကီးပါ။ သမထလို ႐ႈရင္ သမထျဖစ္ၿပီး၊ ၀ိပႆနာလို ႐ႈရင္ ၀ိပႆနာ ျဖစ္ပါတယ္။
၀င္ေလထြက္ေလ ေလေၾကာင္းေနာက္ကို လိုက္ၿပီး ပံုသဏၭာန္ နိမိတ္၊ အရိပ္အေယာင္ေတြကို ႐ႈေနရင္ သမထ ျဖစ္ပါတယ္။ ေလေနာက္ကို မလိုက္ဘဲ ႏွာသီး၀ ေလထိရာ တစ္ေနရာတည္းကေန ထိမႈသေဘာ၊ လႈပ္ရွား ရုန္းကန္မႈ သေဘာကို အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱ လကၡဏာေရးသံုးပါး ထင္ရွားလာေအာင္ ႐ႈေနရင္ ၀ိပႆနာ ျဖစ္ပါတယ္။
အာနာပါနႆတိ သုတၱန္မွာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ‘အာနာပါနကို ႐ႈပြားရင္ သတိပ႒ာန္ ေလးပါးလံုး ႐ႈပြားၿပီးသား ျဖစ္တယ္။ သတိပ႒ာန္ေလးပါး ႐ႈပြားရင္ ေဗာဇၥၩင္ ခုနစ္ပါးကိုလည္း ပြားမ်ားၿပီးသား ျဖစ္တယ္။ ေဗာဇၥၩင္ ခုနစ္ပါးကို ပြားမ်ားရင္ အရဟတၱမဂ္၊ အရဟတၱဖိုလ္ကို ဆိုက္ေရာက္ႏိုင္တယ္’ လို႔ မိန္႔ၾကားေတာ္ မူပါတယ္။ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းနဲ႔ ရဟႏၱာအထိ ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႔ ဆိုလိုပါတယ္။
သုတၱန္ တစ္ခုမွာဆိုရင္ အာနာပါန ႐ႈပြားေနတဲ့သူဟာ တစ္ထိုင္တည္းနဲ႔ေတာင္ ရဟႏၱာ ျဖစ္ႏိုင္တယ္ လို႔ေတာင္ မိန္႔ၾကားေတာ္ မူထားပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို နိဗၺာန္သြားတဲ့ ျဖတ္လမ္း၊ နိဗၺာန္သြားတဲ့ လမ္းတိုလို႔ ေရွးသူေတာ္ေကာင္းေတြ မိန္႔ဆုိေတာ္ မူၾကပါတယ္။ ဆရာေတာ္ႀကီး တစ္ပါးကဆို အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ‘သက္ဦးဆံပိုင္ ကမၼ႒ာန္း’ လို႔ေတာင္ တခမ္းတနား ခ်ီးမြမ္း ဂုဏ္တင္ေတာ္ မူခဲ့ပါတယ္။
အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းဟာ သမၼာသမၺဳဒၶ ဘုရားရွင္တိုင္းရဲ႕ လက္သံုး ကမၼ႒ာန္းႀကီး ျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားရွင္တိုင္း၊ ဘုရားရွင္တိုင္းဟာ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကိုပဲ ပင္တိုင္ ကမၼ႒ာန္းအျဖစ္ ႐ႈပြားရင္းနဲ႔ ဘုရားျဖစ္ေတာ္ မူၾကပါတယ္။ တျခား ကမၼ႒ာန္းနဲ႔ ဘုရားျဖစ္တဲ့ ဘုရားရယ္လို႔ တစ္ဆူမွ မရွိပါဘူး။ ေရွးကလည္း ဘယ္တုန္းကမွ မရွိခဲ့ပါဘူး။ အခုလည္း မရွိဘူး၊ ေနာင္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
ဒီအခ်က္ကိုက အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းဟာ ဘယ္ေလာက္ႀကီး ျမင့္ျမတ္တယ္၊ ဘယ္ေလာက္ ထိပ္တန္း အက်ဆံုး ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။
၀င္ေလ ျပန္မထြက္ေတာ့တဲ့ အခ်ိန္၊ ထြက္ေလ ျပန္မ၀င္ေတာ့တဲ့ အခ်ိန္ဟာ ေသတဲ့ အခ်ိန္ပါပဲ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ရုပ္နာမ္ခႏၶာ အဆက္မျပတ္ ရွင္သန္ေနမႈမွာ ၀င္ေလ ထြက္ေလက အဓိက ပဓာန က်ပါတယ္။
၀င္သက္ ထြက္သက္ ဆိုတဲ့အတိုင္း ဘ၀တစ္ခုရဲ႕ အသက္ဟာ ၀င္ေလထြက္ေလ ျဖစ္လို႔ ၀င္ေလထြက္ေလကို သတိကပ္ ႐ႈမွတ္ရတဲ့ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းဟာလည္း ၀ိပႆနာ ေယာဂီတိုင္းရဲ႕ ‘အသက္ေသြးေၾကာ ကမၼ႒ာန္းႀကီး’ ျဖစ္ပါတယ္။
၀င္ေလထြက္ေလနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ရုပ္နာမ္ရဲ႕ သေဘာ သဘာ၀ေတြကို ပိုင္ႏိုင္သြားရင္ က်န္တဲ့ ရုပ္နာမ္ အားလံုးရဲ႕ သေဘာ သဘာ၀ေတြကိုပါ ပိုင္ႏိုင္သြားတာမို႔ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ‘အညွာကိုင္ ကမၼ႒ာန္း’ လို႔လည္း ေခၚႏိုင္ပါတယ္။
အိပ္ခ်ိန္၊ ႏိုးခ်ိန္၊ အခ်ိန္တိုင္းမွာ ထင္ရွားေနတဲ့အတြက္ ႐ႈမွတ္ရတာလည္း လြယ္ကူ၊ မရပ္မနားလည္း အဆက္မျပတ္ ႐ႈမွတ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ပင္တိုင္ ကမၼ႒ာန္းအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး အားထုတ္တာဟာ လူအမ်ားစုအတြက္ အသင့္ေတာ္ဆံုး ပါပဲ။
အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို ႏွာသီး၀ ေလထိရာအရပ္ သတိကပ္ ႐ႈမွတ္တဲ့ ၀ိပႆနာ နည္းလမ္းနဲ႔ အရဟတၱဖိုလ္ေပါက္ အားထုတ္ႏိုင္ၿပီ ဆုိရင္ေတာ့ ေသျခင္းတရားမွ အၿပီးတုိင္ လြတ္ေျမာက္ပါၿပီ။
အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းဟာ ရဟႏၱာအထိ အျမန္ဆံုး ျဖစ္ေစႏိုင္တဲ့ ၀ိပႆနာ ကမၼ႒ာန္းစစ္စစ္ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကို အႂကြင္းမဲ့ ယံုၾကည္ၿပီး ႀကိဳးႀကိဳးစားစား အားထုတ္ၾကဖို႔ အထူး တုိက္တြန္းလိုက္ ပါရေစ။
ေန႔စဥ္ဘ၀ရဲ႕ လူမႈကိစၥ၊ အိမ္မႈ ကိစၥေတြကို လုပ္ေနရင္းနဲ႔လည္း အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းကို အားထုတ္လို႔ ရပါတယ္။ အလုပ္လုပ္ေနရင္းနဲ႔ တစ္စကၠန္႔ရရင္ တစ္စကၠန္႔၊ တစ္မိနစ္ရရင္ တစ္မိနစ္၊ ငါးမိနစ္ရရင္ ငါးမိနစ္ ႀကိဳၾကားႀကိဳၾကား အားထုတ္သြားမယ္ ဆိုရင္ အလုပ္လုပ္ရတာလည္း မပင္ပန္း၊ စိတ္ခ်မ္းသာ၊ သမာဓိဉာဏ္ ရင့္သြားတဲ့ အခါမွာလည္း တရားထူးရနဲ႔ အင္မတန္ ဟန္က်လွပါတယ္။
အခ်ိန္လည္းမကုန္၊ လူလည္းမပန္း၊ ေငြလည္းမထြက္ အင္မတန္ တြက္ေျခကိုက္တဲ့ အာနာပါန ပါပဲ။ တစ္ခ်ိန္တည္း အလုပ္ႏွစ္ခု ၿပီးပါတယ္။ ၀ိပႆနာ ကုသိုလ္ကို အလြယ္တကူ ရယူႏိုင္ၿပီး မဂ္ဖိုလ္ နိဗၺာန္ကို အလြယ္တကူ ဆိုက္ေရာက္ ေစႏိုင္တာဟာ အာနာပါန ကမၼ႒ာန္းပါပဲ။
ဆရာေတာ္ အရွင္ဆႏၵာဓိက ေရးသားေတာ္မူေသာ မေသခင္ ဘာလုပ္ၾကမလဲ စာအုပ္မွ… ကူးယူ ပူေဇာ္ပါသည္။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ဤအာနာပါန ကမၼ႒ာန္းအား မင္းကြန္းဆရာေတာ္ဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ ၀ိပႆနာ႐ႈပြားနည္း တရားေတာ္အား download ယူ၍ ယွဥ္တြဲနာယူ ၾကည္ညိဳၾကဖို႔ တိုက္တြန္းပါရေစ။
ဝိပႆနာ ရႈပြားနည္း
အေပၚလင့္ခ္တြင္ ေဒါင္းမရပါက
http://ifile.it/u0gm3t9/004-MingunSayadaw-Vipassana.MP3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ဆရာေတာ္ အရွင္ဆႏၵာဓိက၏ မေသခင္ ဘာလုပ္ၾကမလဲ စာအုပ္မွ တင္ၿပီးသမွ်
၁။ *သင့္ရဲ႕ေသဆံုးခ်ိန္ကို ႀကိဳသိေစႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္း*
၂။ *မေသခင္ ျဖည့္ဆည္းရမည့္ ဘ၀အရည္အေသြးမ်ား*
၃။ *တကယ္မေသခင္ အစမ္းေသၾကည့္ ၾကရေအာင္*
ဓမၼေမာင္ႏွမတို႔ အားလံုး ေဘးရန္ေၾကာင့္ၾက ဆင္းရဲကင္း၍ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ။ ေကာင္းက်ိဳး လုိရာဆႏၵမ်ား ျပည့္၀ၾကပါေစ။
ေလးစားစြာျဖင့္
ဖိုးသား
ကိုဖိုးသား၏ ေမးလ္အား တဆင့္ေဖာ္ျပထားပါသည္။
ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
၂၀၁၀ ခု၊ ၾသဂုတ္လ(၂၉)ရက္၊နံနက္(၈)နာရီ
0 comments:
Post a Comment