ဘာသာေရး
ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
ဆရာ ေမာင္ေသြးခၽြန္ခင္ဗ်ား၊ ဆရာ ေရးသားေသာ(ဆန္းသစ္မွ လမ္းသစ္ေတြ႔မယ္)၊ စာေပေဆာင္းပါး(ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ၊ ႏို၀င္ဘာ-၁၉၉၅။ စာမ်က္ႏွာ-၈၅)ကို ထပ္ဆင့္ ျပည္လည္ေဆြးေႏြးတင္ျပခြင့္ျပဳပါ။ ဆရာက ေဒါက္တာ မတင္၀င္းရဲ႕ “ အစြဲနဲ႔ အလြဲေတြ” ဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါး တစ္ပုဒ္(ခ်ယ္ရီ မဂၢဇင္း-စက္တင္ဘာ-၉၅၊ စာ-၃၉)ဤသို႔ ေဖာ္ျပၿပီး၊ ေရးသားေ၀ဖန္ထားပါတယ္။ စာဖတ္သူမ်ား ရွင္းလင္းေစရန္ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပခြင့္ျပဳပါ။
စာေရးအားေကာင္းတဲ့ ဆရာမႀကီး ေဒါက္တာ မတင္၀င္းရဲ႕(အစြဲေတြ၊ အလြဲေတြဆိုတဲ့ ေဆာင္းပါး) တစ္ပုဒ္ကို ခ်ယ္ရီ မဂၢဇင္း-၉၅ စက္တင္ဘာလမွာ ဖတ္လိုက္ရပါတယ္။ ဆရာမႀကီးကိုယ္တိုင္ ဆက္ရက္(ဇရက္) ငွက္နိမိတ္ ေကာက္မိရာက အစ၊ စာေမးပြဲ ေအာင္ေစခဲ့တဲ့ မီးခိုးေရာင္ ဆြယ္တာ အက်ၤီေလးကို စြဲမိတာ အလယ္၊ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြ အယူအဆလြဲမွားပုံေတြကို ေထာက္ျပထားပါတယ္။ ေဆာင္းပါးဆုံးကာနီး တစ္ေနရာမွာ ေထာက္ျပထားတာေတြကေတာ့-
“ ခုအခ်ိန္မွာ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး၊ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သလို ျဖစ္ေနပါတယ္၊ တရားမွာ ပါတဲ့ အသားထက္ အရြတ္ကို ဦးစားေပးေနၾကပါတယ္။ ဘယ္ဂါထာကို ရြတ္ရင္ ႀကီးပြားတတ္သတဲ့။ အစရိွသျဖင့္ေပါ့ေလ၊ အေပၚယံ ေၾကာေလာက္ပဲ အားထုတ္ေနတာၾကတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ (ခ်ယ္ရီ-၉/၉၅၊ စာ-၁၃၉)”
အဲဒီေဖာ္ျပခ်က္ကိုေတာ့ ရွင္းလင္းေအာင္ ေဆြးေႏြးဘို႔ လိုပါလိမ့္မယ္၊ ဆရာမႀကီး ကိုးကားတဲ့၊ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီးရဲ႕ ဆိုလိုခ်က္ ဦးတည္ခ်က္ကို ဦးစြာ သေဘာေပါက္ဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးဟာ ခႏၶာ၀န္ခ်စဥ္ ဓါတ္ေတာ္ၾကြင္းတဲ့ ဆရာေတာ္ႀကီး ျဖစ္လို႔ ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ ပညာစခန္း၊ ဘယ္ေရြ႕ဘယ္မွ်ထိ၊ ေပါက္ေျမာက္ၿပီးစီးခဲ့တယ္ဆိုတာ၊ ခန္႔မွန္းပူေဇာ္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးရဲ႕ တရားလမ္းစဥ္ဟာ ခႏၶာ ဥာဏ္ေရာက္၊ တရားစဥ္ျဖစ္တာမို႔ “ ၀ိပႆနာလမ္းေၾကာင္းျဖစ္တယ္၊ တနည္းအားျဖင့္ ေလာကုတၱရာ ပညာစခန္းမွာေတာ့ျဖင့္ `“တရားသားက အေရးႀကီးပါတယ္၊ ေဒါက္တာ မတင္၀င္း ေျပာသလို“ အရြတ္ကို ” ဦးစားေပးဘို႔ မလိုေတာ့တာလဲ မွန္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သီလ၊ သမာဓိ၊ အေျခခံစခန္း၊ ပထမ ေျခလွမ္းမ်ားမွာ ၾသကာသနဲ႔ နေမာတသ” ကစၿပီး၊ ပရိတ္ႀကီး(၁၁)သုတ္၊ ပ႒ာန္းအက်ဥ္းအက်ယ္၊ ဓမၼစၾကၤာ စသည့္ ၊ ရြတ္ဖတ္ပူတတ္ဖို႔ လိုပါေသးတယ္။ တစ္ႏိုင္ငံလုံး ၀တ္အသင္းမ်ားဖြဲ႔ၿပီး၊ ညီညာဖ်ဖ်ရြတ္ေနၾကဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေထရ္ႀကီး၊ ၀ါႀကီး သံဃာေတာ္ အရွင္ျမတ္မ်ားကိုယ္တိုင္ ဦးစီးၿပီး ပ႒ာန္း ပြဲႀကီးမ်ားကို အသံခ်ဲ႕စက္ႀကီးမ်ားနဲ႔၊ ရပ္ရြာႏိုင္ငံအႏွံ႔၊ ၾကားသိၿပီး အႏၱရာယ္ကင္းေစေအာင္ က်င္းပေနၾကပါတယ္။အေၾကာင္းမဲ့ မဟုတ္ပါ။ ျမတ္စြာ ဘုရား ကိုယ္ေတာ္တိုင္က ကပ္သုံးပါး လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ပရိတ္ေတာ္သုတ္ကို ရြတ္ဆို ေပးခဲ့ရတဲ့၊ သာဓက ထင္ရွားစြာ ရိွပါတယ္။
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ေနာက္ပါ ရဟန္းေတာ္မ်ား ၿခံရံလွ်က္ေ၀သာလီ ၿမိဳ႕တံခါး၀တြင္ ရပ္လွ်က္၊ ရဟန္းေတာ္မ်ားႏွင့္အတူ ရတနာ့သုတ္ေတာ္ကို ရြတ္ေတာ္မူသည္၊ျမတ္စြာ ဘုရားသည္၊ ေ၀လသာလီၿမဳိ႕တြင္းပတ္၍ ေဒသစာရီ ၾကြခ်ီကာ၊ ရတနာသုတ္၊ ရြတ္ဖတ္ျခင္းျဖင့္ ကပ္ေရာဂါမ်ား ကင္းေ၀ေစခဲ့သည္။(ပညာအလင္းျပ အသံထြက္၊ ပရိတ္ႀကီး၊ စာ-၁၄၉)
အဆိပ္ရွိ သတၱ၀ါ မွန္သမွ် ေဘးရန္ကင္းဘို႔ ခႏၶာသုတ္ရြတ္ဖို႔လည္း ဘုရားရွင္ကိုယ္တိုင္ တိုက္တြန္းပါတယ္။( ၄င္းစာ-၁၅၂)၊ ဂါထာမႏၱန္မ်ား ရြတ္ဆိုပူေဇာ္ျခင္း အက်ဳိးဟာ ၊ အဂၤုလိမာလ သုေတၱာ္မွာ ပိုၿပီး ထင္ရွားပါတယ္။ အဂၤုလိမာလရဲ႕ လူဆိုးႀကီးဘ၀ကိုေတာ့ အားလုံးသိၿပီးပါၿပီ၊ ဘုရားရွင္ ေခ်ခၽြတ္ေတာ္မူလို႔၊ အရိယာရဟႏၱာျမတ္ ျဖစ္လာခ်ိန္အထိ လူေတြက ခြင့္မလႊတ္ဘဲ နာႀကီးေနလို႔ လူေတြအားကိုးေလာက္ေအာင္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကိုယ္တိုင္ သစၥာျပဳၿပီး မီးဖြားေစႏိုင္တဲ့ ဂါထာ၊ မႏၱာန္ေတာ္ႀကီးကို သင္ၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေန႔အထိ ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ေနဆဲ၊ ပရိတ္ႀကီး (၁၁)သုတ္မွာ ပါ၀င္တဲ့ အဂၤုလိမာလသုတ္(၀ါ)ပရိတ္ျဖစ္ပါတယ္။ ပရိတ္၊ ဓမၼစၾကာ စသည္တို႔ရဲ႕အခ်ီ၊ နိဒါန္း၊ အမႊန္းမွာ “ ဘ႑ာမေဟ ရြတ္ဆိုၾကပါစို႔” လို႔ ႏႈိးေဆာ္ထားတာလည္း သက္ေသထင္ရွား အရိွသားပါပဲေလ။ ရြတ္တာ-ေတာင္မွ ကိုယ္က်ဳိးမဟုတ္ဘဲ၊ “ ေလာကအက်ဳိးငွာ ေဆာင္ရြက္ၾကပါစို႔” လို႔ ရွင္းလင္း မိန္႔ေတာ္မူထားပါတယ္။
ရြတ္ဆိုရိွခိုးရေသာ ပဏာမ ကုသုိလ္ကံ ေစတနာ အက်ဳိးသည္ပင္လွ်င္ သက္ရွည္ဆင္းလွ၊ ခြန္အားႀကီးခ်မ္းသာေစေၾကာင္း သေျပကန္ ဆရာေတာ္ႀကီးက “ ပရိတ္ႀကီး နိႆယသစ္” မွာ အတိအလင္း ေဖာ္ျပမိန္႔မွာခဲ့ပါတယ္။
ေဒါက္တာ မတင္၀င္းအေနနဲ႔ ပညာစခန္း ၀ိပႆနာလမ္းေၾကာင္းထံ တည့္မတ္စြာ ေရာက္ရိွၿပီး “ တကယ္တရားေပါက္” ေနၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ ဘုရားရိွခိုး၊ပရိတ္ရြတ္စသည္ မလုပ္ပဲ ေနႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ပုထုဇဥ္မ်ားကေတာ့ ေလာကအက်ဳိး၊ ကိုယ့္အက်ဳိးငွာ၊ ဘုရားရွင္မိန္႔မွာေတာ္မူတဲ့အတိုင္း၊ ဘုရားရိွခိုးနဲ႔ ပရိတ္ႀကီး၊ ဓမၼစၾကၤာ စသည့္ ရြတ္သင့္တာေတြ ရြတ္ေနအုံးမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း“ ေမာင္ေသြးခၽြန္၊ ရုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ၊ ႏို၀င္ဘာ-၉၅၊ စာ-၅၈-၅၉)။
ဤသို႔ ဆရာေမာင္ေသြးခၽြန္က အားပါး တရ ေဆြးေႏြး ေ၀ဖန္သြားပါတယ္။
ဆရာခင္ဗ်ား၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပုထုဇဥ္ေတြဟာသိပ္ၿပီး ကၽြတ္တန္း၀င္ဘို႔၊ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မလြယ္ကူၾကပါ၊ ဂဂၤါ၀ါလု သဲစုမက၊ ဗုဒၶဘုရား အဆူဆူေတြလဲ မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ ပြင့္ခဲ့ၿပီးၿပီ၊ ဒါေပမယ့္ အခုထိ အဆူဆူေသာ ဗုဒၶဘုရားေတြနဲ႔ လြဲေနၾကခဲ့ပါတယ္ဆရာ၊ အဲဒါ ဘာေၾကာင့္မွတ္သလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပုထုဇဥ္(၀ါ) အႏၱပုထုဇဥ္(အကန္းပုထုဇဥ္)၊ ေတြတိုင္းမွာ(ဒိဌိ၀ိပလႅာသ)ဒီသုံးခ်က္နဲ႔ ၊ မၿမဲေသာ (အနိစၥ)လို႔၊ အထင္မွတ္မွား အသိမွား ၊ အယူမွား၊နဲ႔ စြဲထားၾကပါတယ္။ အစိုးမရတဲ့ (အနႏၱကို ၊ စိုးရတဲ့ (ငါ့အတၱ)လို႔ အထင္မွတ္မွား၊ အသိမွား၊ အယူမွားေတြနဲ႔ စြဲထားၾကျပန္ပါတယ္။
အမွတ္မွား(စိတၱ၀ိပၸလႅာသ)၊ အသိမွား( သည၀ိပၸာလႅာသ တစ္ဆယ့္ႏွစ္ပါးကို ေလ့လာ ေတြ႔ရိွရပါတယ္္။ ဗုဒၶဘုရားရွင္ရဲ႕ ေရာင္ျခည္ေတာ္ေျခာက္သြယ္ဟာ၊ အထက္ဘ၀ဂ္၊ ေအာက္အ၀ီစိထိ၊ တန္ခိုးေတာ္နဲ႔ထိုးေဖာက္ကြန္႔ျမဴးႏိုင္ပါတယ္၊ ဒီ၀ိပၸလသ တဆယ့္ႏွစ္ပါး
စြဲထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပုထုဇဥ္ေတြကို ဗုဒၶဘုရားရွင္၏ ေရာင္ျခည္ေတာ္ေတြ မထိုးေဖာက္ႏိုင္ပါဘူးလို႔ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးရဲ႕ ဆုံးမ တရားကို နာရပါတယ္။ ၀ိပၸလႅာသ ဆိုတာ၊ အထပ္ထပ္၀ိုင္းရံတားဆီးထားျခင္းလို႔ ေလ့လာသိရိွရပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔(၀ါ) အႏၱပုထုဇဥ္ (အကန္းပုထုဇဥ္ဘ၀)၊ မွ ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္ဘ၀သို႔၊ ေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားရပါ့မယ္။ သစၥာ(၄)ပါး ျမတ္တရားကို ေဟာၾကားျပသေပးမယ့္ ဆရာေကာင္းေတြကို ရွာေဖြၾကဘို႔ လိုပါတယ္။
ဆရာ ေမာင္ေသြးခၽြန္ေ၀ဖန္ထားသလို၊ ၀ိပႆနာလမ္းေၾကာင္းေပၚ တည့္မတ္စြာ ေရာက္ရိွေနရင္ (တကယ့္တရားေပါက္တယ္) တကယ္တရား ေပါက္ေနၿပီဆိုရင္ေတာ့၊ ဘုရားရိွခိုး၊ ပရိတ္ရြတ္စသည္မလုပ္ဘဲ ေနႏိုင္ပါတယ္ဟုလည္း မေျပာေကာင္း၊ မေျပာသင့္၊ မေရးသင့္ပါ၊ ဗုဒၶဘုရားရွင္၏ ဥာဏ္ေတာ္အား ရည္မွန္း ရိွခိုးၿပီး ဗုဒၶဘုရားရွင္ ေဟာၾကားထားေသာ ဓမၼ တရားေတာ္မ်ား၊ (သစၥာတရားမ်ားအား) ခႏၶာဥာဏ္ေရာက္၊ နာယူမွတ္သား၊ က်င့္ႀကံပြားမ်ား၊ အားထုတ္ရပါ့မယ္၊ သို႔မွသာ ဗုဒၶျမတ္စြာ ဘုရားအား ဓမၼႏွင့္သာ ပူေဇာ္သင့္သည္ဟု ေလ့လာမွတ္သားမိပါတယ္။ ပရိတ္ႀကီး ဓမၼစၾကၤာ၊ ပဌာန္းပါဠိေတာ္မ်ားရြတ္ဖတ္သရဇၨယ္ျခင္းလည္း ကုသိုလ္မ်ားစြာ ရပါတယ္။
(သစၥာတရားမ်ားကို)အနက္၊ အဓိပၸါယ္ အသီးသီး၊ ထိထိမိမိ သင္အံရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ျခင္းသည္ ပဋိပတၱိျဖစ္ၿပီး သိတဲ့ တရားအားပြားမ်ား အားထုတ္ျခင္းသည္ ပဋိယတၱိျဖစ္ပါတယ္။ တရားေတာ္အား သိ၍ ပြားမ်ားအားထုတ္ျခင္းေၾကာင့္ ဓမၼက ေက်းဇူးျပျခင္းကို ပဋိေ၀ဒဟူေသာ သာသာန သုံးရပ္ညီညြတ္ၿပီး မဂ္ဥာဏ္၊ ဖိုဥာဏ္ကို ရမည္ အၿပီးတိုင္ရမည္ဟု ဆရာေတာ္မ်ား ဆုိဆုံးမၾကပါတယ္။ ေလာကုတၱရာ သက္သက္ကို မယူဆဘဲ၊ ပရိတ္ႀကီးနဲ႔ ဓမၼစၾကာ၊ ပဠာန္းပါဠိေတာ္မ်ားသည္ သစၥာေလးပါး ျမတ္တရား၏။ အဆီအႏွစ္၊ တရားအသားမ်ားျဖစ္ၾကပါတယ္။ မိမိခႏၶာျဖစ္စဥ္မွာ အၿမဲမျပတ္ဒလစပ္၊ျဖစ္ပ်က္ သေဘာတရားမ်ားကို၊ ခႏၶာျဖစ္ပ်က္(အရႈခံ)၊ သိတဲ့ မဂၢင္(၅)ပါး၊ အရႈဥာဏ္(သမၼာဒိ႒ိ-ေကာင္းစြာယူျခင္း၊ သမၼာသကမၸ-ေကာင္းစြာႀကံျခင္း၊ သမၼ၀ါယာမ-ေကာင္းစြာ အားထုတ္ျခင္း၊ သမၼာသတိ-ေကာင္းစြာသိျခင္း၊ သမၼာသမာဓိ-ေကာင္းစြာတည္ၾကည္ျခင္း၊ စသည့္ ေလာကီမဂၢင္ငါးပါးတို႔ႏွင့္ လက္ေတြ႔က်င့္ႀကံအားထုတ္ ပြားမ်ားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ရြတ္ဖတ္သရဇၨာယ္ေနရင္ ကုသိုလ္ဘဲရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဗုဒၶဘုရားရွင္၏ လိုရင္းဓမၼသို႔ မေရာက္ေသးပါ။ ဒါေၾကာင့္ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ တရားတိတ္ေခြေတြထဲမွာ ဆုံးမ တဲ့တရား အၿမဲ ၾကားရပါတယ္။ (ဒကာ ဒကာမတို႔ေသာက္ေဆးကို လိမ္းေဆးလုပ္ေနၾကပါတယ္)။
သဲကုန္းဆရာေတာ္ အရွင္ဥာဏိသရ ေဟာၾကားတဲ့ တရား တိတ္ေခြေတြထဲမွာလည္း(ဒကာ/ဒကာမတို႔ ေဆးညႊန္းဖတ္ေနတာနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္ မေနၾကနဲ႔) စသည္တို႔ကို နာၾကားသိရိွရပါတယ္။
ဆရာေမာင္ေသြးခၽြန္တင္ျပထားသလို(အရြတ္)သည္ သီလ သမာဓိမွာ ပထမေျခလွမ္းမ်ား ေတာ့ျဖစ္ၾကပါတယ္။ဆရာေရးတာ ေျပာတာလည္းမွန္ပါသည္။ ေဒါက္တာ မတင္၀င္းေရးေသာ(အသား)ျဖစ္သည့္ ၀ိပႆနာသည္ မိမိစိတ္ကို မိမိအကဲခတ္ၾကည့္ေသာ အလုပ္ျဖစ္၍ ကမၻာအရပ္ရပ္မွ စီးပြားေရးပညာရွင္မ်ား၊ သိပၸံပညာရွင္မ်ား လက္ေတြ႕က်င့္ႀကံပြားမ်ားေနၾကေၾကာင္း စာေပမ်ားမွာ ဖတ္ရႈရပါတယ္။ စိတ္၏ တည္ၿငိမ္မႈေၾကာင့္ ေလာကီကိစၥေတြမွာလည္း အေထာက္အပံ့ျပဳေနတာေတြ ေတြ႔ရိွရပါတယ္၊ ၀ိပႆနာရႈမွတ္ျခင္းျဖင့္ မိမိရဲ႕စိတ္ကို(မေကာင္းမႈေရွာင္၊ ေကာင္းမႈေဆာင္၊ ျဖဴေအာင္ စိတ္ကိုထား ႏိုင္သည္ဟု) ေဒါက္တာ မင္းတင္မြန္မွလည္း ေရးသား ေဖာ္ျပထားပါသည္။
နိဂုံးခ်ဳပ္အေနနဲ႔ မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး အၿမဲမျပတ္ဆုံးမတဲ့ လကၤာေလးကို လက္ေဆာင္ပါးတင္ျပၿပီး၊ ဆရာေမာင္ေသြးခၽြန္ ေရးသားခဲ့တဲ့ ဗုဒၶ၊ ဓမၼသာလွ်င္ သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ လြတ္ေျမာက္ရာ ဘယ္ေတာ့မွ မေကာင္းႏိုင္ေသာ နည္းလမ္းသစ္၊ လမ္းစစ္ျဖစ္တဲ့၊ သစၥာေလးပါး ျမတ္တရားကို ထိထိမိမိ သိရိွက်င့္ႀကံနာယူ ေလွ်ာက္လမ္းႏိုင္ၾကပါေစ။
အနိစၥကို နိစၥလို႔ ထင္ေနရင္း - လူတိုင္းလူတိုင္း ေန႔/ည အရူး ထကုန္ၾက၏။
ဒုကၡကို သုခလို႔ ထင္ေနရင္း - လူတိုင္းလူတိုင္း ေန႔/ည အရူး ထကုန္ၾက၏။
အနတၱကို အတၱလို႔ ထင္ေနရင္း - လူတိုင္းလူတိုင္း ေန႔/ည အရူး ထကုန္ၾက၏။
အသုဘကို သုဘလို႔ထင္ေနရင္း- လူတိုင္းလူတိုင္း ေန႔/ည အရူး ထကုန္ၾက၏။
အမွန္မသိ၊ အမွားသိကာ၊ အ၀ိဇၨာက ခ်မ္းသာမႈတြင္ တဏွာ၀င္၍ လိုခ်င္စြဲလာ၊ ျပဳၾကသခၤါရ၊ ၀ိဥာဏ္၊ နာမ္ရုပ္၊ သဠာယတန၊ ဖႆ၊ ေ၀ဒနာ၊ ငါးျဖာဒုကၡရလာၾက၏။ ဒုကၡသစၥာ ရလာတာကို အမွန္မျမင္ သူက ထင္၍ တဏွာ၊ ဥပဌာန္၊ ကမၼဘ၀၊ ျပဳၾကေသာအခါ၊ ဇာတိရသည္-အို-နာ-ေသ-ေရး၊ မဆုံးတည္း စိုးရိမ္ငိုေၾကြးမဆုံးတည္း------။
(မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ဆုံးမအလကၤာ)
ကိုးကားက်မ္း။ ။ ဥာတပရိညာ စာအုပ္(မိုးကုတ္၀ိပႆာနာ)
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏တရားစာအုပ္မ်ား၊ဘ၀ ေအာင္ျမင္ေရး ေရွးရႈၾက(ေဒါက္တာ မင္းတင္မြန္)
ကၽြန္ေတာ္နားလည္သမွ် ကို အမ်ားသိေအာင္ေျပာပါသည္။ဆရာေမာင္ေသြးခၽြန္ႏွင့္ ေဒါက္တာမတင္၀င္း တို႔အားဘက္လိုက္ေျပာၾကားျခင္း မဟုတ္ပါ။အမွားပါခဲ့ရင္ ခြင့္လြတ္ေပးၾကပါခင္ဗ်ား..။
ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
(6-20-2009)ညေန(၆)နာရီ။
မဂၢဇင္း အယ္ဒီတာမ်ား( မေဖၚျပေသာ) စာမူျဖစ္ပါသည္။
(၁၉၉၆)ခုႏွစ္တြင္ ေရးခဲ့ေသာ ဤစာမူအား ျပန္လည္တင္ျပပါသည္။
0 comments:
Post a Comment