ဆရာၾကီး ေရႊဥေဒါင္း၏ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လက္ေတြ ့က်င့္စဥ္ (၂)

ဆရာၾကီး ေရႊဥေဒါင္း၏ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လက္ေတြ ့က်င့္စဥ္ (၂)



ကၽြႏု္ပ္ေတြ ့ေသာ စိတ္သဘာ၀ (၁)

ဆိုက္ကုိလုိဂ်ီပညာျဖင့္ သကၠာယဒိ႒ိ မျပဳတ္နိဳင္

ဗုဒၶ၏နည္းျဖင့္သာ တတ္နိဳင္သည္

ဥပုသ္ဇရပ္တစ္ခု၌ “စာတတ္ေပတတ္” ေခၚၾကေသာ လူၾကီးႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ ဆံုမိၾကရာ တစ္ေယာက္က-
“ကၽြန္ေတာ္တို ့တစ္ေတြအေၾကာင္းကို ခင္ဗ်ားက မဂၢဇင္းထဲမွာ ေရးတယ္ဆို၊ ကၽြန္ေတာ္တို ့ကေတာ့ မဂၢဇင္းဖတ္တဲ့အထဲက မဟုတ္ပါဘူး။ သူမ်ားကေျပာလို ့ၾကားရတာပါ။”

ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ဘယ္လိုေရးတယ္ ၾကားလို ့လဲခင္ဗ်ာ”
ဒု-လူၾကီး။ ။ “ကၽြန္ေတာ္တို ့ကစာတတ္ရံုသာတတ္တယ္၊ ခင္ဗ်ားကေတာ့လက္ေတြ ့အလုပ္လုပ္တယ္ဆို”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ခင္ဗ်ားတို ့လဲ လက္ေတြ ့အလုပ္လုပ္တယ္ဆိုလ်င္ ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ့ စာတတ္ေပတတ္ေတြထဲမွာ ခင္ဗ်ားတို ့မပါဘူးေပါ့။”
ပ-လူၾကီး။ ။ “ကၽြန္ေတာ္တို ့လက္ေတြ ့လုပ္တယ္လို ့ေတာ့ မေျပာလိုပါဘူူး။ သို ့ေသာ္ ခင္ဗ်ားလက္ေတြ ့လုပ္ပံု က ဘယ္လိုလဲသိပါရေစ။”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ (အၾကံတစ္ခု ေပၚလာသည္ႏွင့္) “ႏႈတ္နဲ ့ေတာ့ ေရလည္ေအာင္ ေျပာမျပတတ္ဘူးခင္ဗ်ာ။ မဂၢဇင္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ေရးျပမယ္။ ဖတ္ၾကည့္ၾကေတာ့”
ဒု-လူၾကီး။ ။ “ကၽြန္ေတာ္တို ့က မဂၢဇင္းဖတ္တဲ့ လူစားမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး ခင္ဗ်။”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ဒီလိုဆို ခင္ဗ်ားတို ့ဆံုးရံႈးတာေပါ့။”
ဒု-လူၾကီး။ ။ “ခင္ဗ်ာ၊ ဘယ္လိုမ်ား ဆံုးရႈံးပါလိမ့္”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ဆံုးရံႈးတာကေတာ့ ဒီလိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္လုပ္ပံုကို ခင္ဗ်ားတို ့ကသိခ်င္လို ့ ေမးတယ္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ့္ အေျဖကို မဂၢဇင္းထဲမွာ ခင္ဗ်ားတို ့ဖတ္မၾကည့္လိုဘူးဆိုလ်င္ ခင္ဗ်ားတို ့သိခ်င္တာ မသိရတဲ့အတြက္ ခင္ဗ်ားတို ့ဆံုးရံႈးတာေပါ့။”
ပ-လူၾကီး။ ။ “ေၾသာ္.....ဒီလိုလား။ ဒါျဖင့္လဲ ေစာင့္ဖတ္ၾကရေသးတာေပါ့ဗ်ာ။ ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ေရးမွာလဲ”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “မူလတုန္းကေတာ့ ေရးဖို ့မၾကံရြယ္ေသးပါဘူး။ ခင္ဗ်ားတို ့နဲ ့ေတြ ့ရလို ့ေရွ ့အပတ္ ေရးပို ့မယ္ ၾကံတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ ့တာ ျမင္တာ ေရးေပမယ့္ စာနဲ ့မကိုက္လွ်င္ ေျပာျပေပါ့ဗ်ာ”
ဒု-လူၾကီး။ ။ “ခင္ဗ်ားစာနဲ ့ညွိျပီး ေရးမယ္မဟုတ္လား”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ဒီလိုရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တရုတ္ျပည္သြားလို ့ျပန္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ခဲ့ေတြ ့ခဲ့တာေတြ ေရးျပရာမွာ ဘယ္စာနဲ ့မွ ကၽြန္ေတာ္ညွိမေနဘူး။ ကိုယ္ေတြ ့ခဲ့တာေတြ ကိုယ္ေရးတာပဲ။ လက္ေတြ ့ဆိုလွ်င္ ဒီလိုပဲ ျဖစ္ရမယ္ မဟုတ္ဘူးလား”
ႏွစ္ေယာက္စလံုး။ ။ “တယ္လာတဲ့ လူပါကလား”
ကၽြႏု္ပ္။ ။ “ကၽြန္ေတာ္ေရးျပတာ တရုတ္ျပည္မဟုတ္ေသးဘူး ဆိုလ်င္လဲ ခင္ဗ်ားတို ့က ေျပာျပေပါ့”
ပ-လူၾကီး။ ။ “ဒီေလာက္ပဲ ေသခ်ာသလားဗ်ာ”
ကၽြႏ္ုပ္။ ။ “ကိုယ္ျဖစ္တာ ေတြ ့တာေတြကို ေရးတာေလာက္ေတာ့ ေသခ်ာတာေပါ့။ သို ့ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ခဲ့တာဟာ ပီကင္းမဟုတ္ေသးဘူ။ စာဆိုနဲ ့မကိုက္ေသးဘူးဆိုလွ်င္လဲ ေ၀ဖန္နိဳင္ခြင့္ရွိတယ္”

ဆက္လက္ေဖၚျပေပးပါမည္။

ေရႊလမ္းေငြလမ္း၀င္းၾကည္
၂၀၀၉ ခု၊စက္တင္ဘာလ(၂၂)ရက္၊နံနက္(၉)နာရီ ကူးယူတင္ပါသည္။

Penulis : shwelannwelanwinkyi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel ဆရာၾကီး ေရႊဥေဒါင္း၏ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လက္ေတြ ့က်င့္စဥ္ (၂) ini dipublish oleh shwelannwelanwinkyi pada hari Monday, September 21, 2009. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan ဆရာၾကီး ေရႊဥေဒါင္း၏ ဒိေ႒ဒိ႒မတၱံ လက္ေတြ ့က်င့္စဥ္ (၂)
 

0 comments: